Alla inlägg under september 2010

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se


så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926


Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P


haha , aja , ni får följa den nu då! :D


ska se om vi kan skaffa blogvign typ eller vad de nu heter XD


hahah ,


// ida ;D

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD

Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3

 Hahaha hade typ tråkigt ehmm...

    Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)

 Bara så att ni vet, jag äger ut er på Guitar Hero ;D

   Mina fina fötter, gjort ''skon'' i silver haha xD

   Mitt fina snadslott jag byggt hehe :D

   Kladd på bilden, jag och min bästavän.

  Min andra syster Linnea e prinsessa :D

   På innovatum i Trollhättan hade kul med en spegelxD

    Så här mkt snö var de förra året, pinnen e från min studsmatta. Snacka om mkt snö då :o


Låååångt inlägg, hade tråkigt så att ja (L)

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:22

Ska fixa header till våran blogg :)


Ska de snart , ska bara äta lite :P


hhahah , jag tycker mamma e dum :(


precis när jag skulle börja fixa så säger hon att jag ska äta :<


taaaaaaaskigt.


njemen xD



pusshej sålänge xD

// ida

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:12


Såå sjukt fin låt.<3

Älskarn (L)

//Emma.<3

Av Ida & Emma - 30 september 2010 19:51

www.busring.se/rec/00742ba8.html


Asså jag dör åt den xD

Hahahahha så jäkla ägd han blev alltså.<3

Kram, Emma :D<3

Av Ida & Emma - 30 september 2010 19:21

Asså min vän e sjuk :(

Fast nä jag har en misstolka ALLT vecka nu.<3

Men jag typ höll på att dö idag av asg xD


Jag stog och väntade på dass inne bland våra skåp.

Så kommer hon bakifrån och typ kramar mig :(

Haha så försöker hon få mig att ramla baklänges, men min rygg e ganska böjbar så hon lyckades inte hahhah xD

Så då tryckte hon upp mig mot skåpen.

Då började jag asg och bara asså detta ser sjukt fel ut! xD

Ahahahha så höll jag på att dö av skratt, men den ungen släppte ffs inte! :@

Så gjorde hon de värre genom att ta elementet med, jag höll på att dö av skratt xD

Jag misstolkar allt, erkänn ni gjorde de nu med? :D


Asså jag har en sjuk vän, hon e dum :((

Våldtäkt på g!!!!! Nejmen ahhahahhah nu dog jag igen xD

Asså jag dör av misstolkningar varje dag pga henne, synd om mig ju :((<3

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 30 september 2010 18:51

Jaa smsade med GunnarIda alltså ja fd Idiino och HestCheysensChey.


Kolla här värsta bäst konversationer ;D


GunnarIda:

Jag skickar det hon slickade till mig.

Jag:

Haha slickade naww xD

GunnarIda:

Vadå? Slickade? :(

GunnarIda:

Ofta jag skrev slickade. :(va pinsamt!

Jag:

Haha as kul de kommer på bloggen sen :D

GunnarIda:

Eh nej. :(

Jag:

Jo alla ska få skratta åt dig :D

GunnarIda:

Va elakt. Varför då ens?

Jag:

För att ett skratt förlänger livet :D min vän skrattade åt de du skrivit xD

GunnarIda:

Men dålig humor ni har. :(

Jag:

Haha nej bäst xD

GunnarIda:Ne. Ofta ni tyckte det var kul! Fel på er

Jag:

Haha jo xD ja de kt vi, asg åt de xD Nej fel på dig :D

GunnarIda:

Nej. Men vafan. Ne på er!

Jag:Skickade xD

Slickade*

GunnarIda:

Haha. Men för i helvete?!



GunnarIda:

Nu myser jag.

Jag:

Med vem då?

GunnarIda:

Va..

Jag:

Haha ja? :D

GunnarIda:

Vänta ska se va jag skrev..

Jag:

Haha så dum du e xD

GunnarIda:

Men oh fy fan. Jag skulle skriva ''nyser'' >:(

Jag:

Så jävla dum, sitter och asg ännu mer nu xD

GunnarIda:

Men håll käften. >:( sluta! ;-(


Ehe hahahha så skönt (L)

Kram, Emma :)<3





Av Ida & Emma - 29 september 2010 21:47

I miss you every time on the day.

I miss you when you're gone.

I miss you when you're on a trip.

I MISS YOU, could I say something more?

I miss the old we have, I miss our old times.

But I still love you, like I do on old days.<3


I miss the time when nothing was so complicated, when we were both happy..<3


  

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards