Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Asså vadå misstolka? :((

Av Ida & Emma - 30 september 2010 19:21

Asså min vän e sjuk :(

Fast nä jag har en misstolka ALLT vecka nu.<3

Men jag typ höll på att dö idag av asg xD


Jag stog och väntade på dass inne bland våra skåp.

Så kommer hon bakifrån och typ kramar mig :(

Haha så försöker hon få mig att ramla baklänges, men min rygg e ganska böjbar så hon lyckades inte hahhah xD

Så då tryckte hon upp mig mot skåpen.

Då började jag asg och bara asså detta ser sjukt fel ut! xD

Ahahahha så höll jag på att dö av skratt, men den ungen släppte ffs inte! :@

Så gjorde hon de värre genom att ta elementet med, jag höll på att dö av skratt xD

Jag misstolkar allt, erkänn ni gjorde de nu med? :D


Asså jag har en sjuk vän, hon e dum :((

Våldtäkt på g!!!!! Nejmen ahhahahhah nu dog jag igen xD

Asså jag dör av misstolkningar varje dag pga henne, synd om mig ju :((<3

Kram, Emma.<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards