Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Palla läxor.

Av Ida & Emma - 28 september 2010 21:41

Jaa usch just nu e jag inte på humör.

Inte vart de på hela dagen "/

Bara känt för att typ sjukanmäla mig och vara hemma och deppa.

Men nej så kan man inte tänka för då får ma en JÄVLA massa att ta igen på EN DAG.

Men hmm ):


Aja pallade inte göra läxorna förut, skulle ha gjort dom.

Jag e typ inte på bättre humlr nu än vad jag var då.

Super detta kommer bli känns de som, har prov imorron med, men dööö.</3

Alltså, kul imorron ska jag shoppa hoppas jag mår bättre då.<3

Just nu e allt GAAAH, sakkar efter i matten och skrädderi med, va fan e de med allt? ):


Ni kan få en bild på mig bara för att sörja med mig.

Nejmen xD<3

Kram, Emma.<3

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards