Alla inlägg den 8 september 2010

Av Ida & Emma - 8 september 2010 20:04

Ja förlåt för att jag typ inte bloggar alls mkt idag.

Jag mår kan man säga piss dåligt.

Hmm typ därför att jag e otroligt utmattad, min irl vän mår inte speciellt bra och jag kan inte hjälpa henne ):, mina vänner på gSm mår egrann dåligt med, och en annan sak på gSm med.

Har bara lust att typ somna nu och slippa all skit!

Så ja därför jag inte bloggar, egentligen skulle jag inte satt mig vid datorn men de var när jag såg en grej som jag började må riktigt dåligt.

Hmm kommer säkert kollapsa någonstans i huset kuuul.

Nej ni behöver inte veta precis allt, mitt liv don't care so much.

Aja, puss hoppas ni mår bättre än vad jag gör.

Tack så mkt för att ni besöker bloggen med, men var inte rädda för att våga kommentera ;D


//Emma(Emmaan@gSm)<3

Av Ida & Emma - 8 september 2010 19:50

Hmm skolan idag då xD

Vi hade typ temadag, tema demokrati :)

Så först var vi på en föreläsning tråååk ):, aja men sedan så samlades vi med 2:or och pratade lite om skolan m.m

Sedan var de lunch, efter lunchen hade vi klassråd och sedan gick vi ner till stan för att typ ställa frågor till representanterna från de olika partierna.

JÄTTE kul verkligen! ):

Vissa var schyssta och lyssnade, två partier dissade oss totalt!

Men bara e de inte meningen att ni ska vara väldigt på innan valet? :o

Aja fick en socialdemokraterna typ sån nål xD

  

Men ja här e min outfit idag då ^^

   Bekväm och mysig idag då! (y)

Just de min kusin går med på min skola men på fordonsprogrammet xD

Han går i 2:an xD Så fick jag honom bakom mig, han bara där e min kusin! Hej Emma! Han hejar lixom aldrig på mig, tror han skäms över mig xD

Så sa han det till sina kompisar ''där e min lilla kusin'' jag bara vadå liten?!? :o

Så sa hans kompisar bara ''hahahah hon e säkert längre än dig Robin.'' Då började jag asg. xD Så gick hans kompis och ropade hela tiden efter mig han bara Emma!, Emma ------(mitt efternamn) Emma!....... hela tiden. Så tänkte jag hur tusan kunde han komma ihåg mitt namn! ): Kom på att det stog bak på min rumpa Emma jag bara hahahha xD Just de min kusin bara ''sluta ragga på min kusin och så namnet jag inte kommer ihåg på sin kompis.) Jag bara wtf? Så började jag asg igen xD

  

Fiiiiint, //Emma :D<3

Av Ida & Emma - 8 september 2010 09:03

haha , jag orkar typ inte blogga här.

förlåt emma men har för mycket att göra.


börjar 10 idag.



okej lägger in bild på outfit bara för att ja e snäälll.

 

  


outfit för idag...


pusss.


// ida

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards