Alla inlägg den 16 september 2010

Av Ida & Emma - 16 september 2010 21:29

  

HAHHAAHHAHA, erkännhon e fjortis :D

Faaaaaaaaast min fjortis (L)

jag och Ida , ida och ida :D

ahaha , vi typ skrev massa  för att hon _INTE_ skulle gå :D

ahah ,  vi lyckades i typ flera minuter :DDDDDDD


HHAHAHAH, men nu bloggar ja (;


haha , ska försöka blogga mer :)


puss ida :)

Av Ida & Emma - 16 september 2010 20:24

Kan typ skriva om kul saker personer gjort och sagt idag xD:

Lol en i min klass vid namn Samsam sa att hon skulle flytta inom en månad ):

Så idag så berättade hon att hon flyttar redan idag, hon fick reda på de imorse.

Inget som berör mig så mkt, jag tkr inte om henne xD

Så alla blev så här jätte ledsna typ och bara försökte komma på saker som gjorde så hon inte flyttade hem till Norrköping ):

Hon satt och asg när hon berättade det xD

Så hennes vänner skolkade och köpte bullar och kakor för att ha en ''avskedsfest'' för henne. Så fick vi veta sedan av henne efter sista lektionen att vi blivit blåsta och att hon bara skämtat om allt! :o xD

Jag började asg xD


Sedan så var vi då på svenskan och hon bara jag är kissig till sina vänner. Så frågade svenskaläraren om hon hade en fråga när hon räckte upp handen xD Hon bara hmm nej, men vänta lite så gör jag om det till den fråga.........får jag gå och kissa? Då började vi asg igen xD


Sedan idag på bussen så smsade jag Anna(Tyra Prank) och bara jag sitter på bussen xD Så smsade hon och bara ''Är busschaffören snygg? 8)'' Vad jag satt och asg då xD Sedan så svarade jag '' menar du att du vill ha hans nr då eller? :D'' Hon bara ''Nä, vi kan börja lite smått och ta hans email först. ^^

Snacka om att jag satt och ASG på bussen då xD


Kram, Emma :D<3

Av Ida & Emma - 16 september 2010 19:29

Hmm skolan idag? :)

De har typ ösregnat till och från hela dagen idag!

Ni vet Uddevalla regnets stad typ xD

Men nejdå, men hatar att de regnar, regnade ju inte hemma hos mig! :<<


Idag hade jag då bara tråkiga lektioner typ xD

Svenska, Matte, Datorkunskap och Livskunskap xD

Slutade 14:30 men orkade inte springa till bussen utan tog den som gick 16:00 sedan :)

As gött, kunde jag gå nere på stan ett tag ^^

Hade typ inga pengar, eller jo räckte till en cjipspåse xD

Men gick i lite affärer som Kicks, Lindex, Åhlens och Vero Moda ^^

Min kompis köpte nagellack som jag då köpte i onsdags xD

Ska nog shoppa imorron med med henne för att jag slutar tidigt ;D

Ska se om jag hittar ett svart bälte med en rosett på på Gina Tricot ^^ Sedan köpa en rosa datamus tror jag och té till mamma ^^

Kram, Emma :D<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards