Alla inlägg den 4 september 2010

Av Ida & Emma - 4 september 2010 18:46

Jepp nu ska jag dra på fest till min irl vän :)

Vi ska äta pizza och umgås ett gäng :)

Hahaha Jennifer bara drick inte för mkt xD

Jag dricker inte! :((

Aja, de ska väl bli kul hoppas jag på :)

Min bästavän kommer snart så drar vi med min moppe till henne ;D

Så bloggar nog inte mer idag :)

Ha en så bra kväll, puss Emma :D<3

Av Ida & Emma - 4 september 2010 17:27

Hahahahah xD

Erkänn fin rubrik? <3

Alltså igår så hade vi mönsterkonstruktion i skolan :)

Alltså man ska lära sig måla mönster m.m till kläder ;D

Så sa en som heter Antonella bara har någon tagit på Emma?

Då menade hon alltså måtten, vi skulle ta våra mått så att vi kan sy kläder till oss själva xD Jag misstolkade såklart det xD

Så bara Vadå tagit på mig? :(

Hon började asg och de andra med xD

Och bara vadå misstolka Emma?

Hehehe, vi tog på varandra ändå (L)

HAHAHAHAHAHAH alltså jag ska vara tyst xD

Nej vi tog bara och mätte varandra alltså alla olika mått :)

Vi hade lite kul xD

Jag misstolkade typ ALLT igår, sedan babblade jag som tusan så jag bara nu ska jag vara tyst i bussen xD De bara ha går inte, så jag började babbla igen xD

Då höll de på att dö av skratt :(

Ni ska ha tur som inte känner mig irl, jag älskar att babbla med folk jag känner serrni ;D Aja xD

Men störde mig på att Antonella var så jäkla nyfiken på mina mått! ):

Hon bara vad fick Emma, vad fick Emma? Så tog hon mitt papper med måtten och bara jävlar vad liten du e! :o

Alltså, dö.<3

Puss :DD<3

Emma ^^

Av Ida & Emma - 4 september 2010 17:20

Jaa irriterande :((

Jag har som en skorpa på ursidan örat i en sådan där ''skåra'' xD

Och den tkr inte jag om, så nu tog jag tog i lite mkt och de började blöda :(

När jag tog bort fingrarna så var de blod jag bara men vad i! :@

Så fick springa ner och hämta papper, hahhaha de gör lite ont :(

Jäkla öra :((

Vill inte ha blog i håret med! Syns ju inte lite heller :((

Hahaahhaha vet ni?

När jag var hos tandläkaren så fick jag sånt rött de lägger på tänderna för att se vart man missat att borsta.

Så råkade hon tappa lite så de kom lite i mitt hår, de var egrann rosa efter det!

På mitt blondaste med där de nästan e vitt, de syntes ju :((


Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 4 september 2010 17:01

Lol hade tråkigt som Ida :(

Men tog inte lika många bilder hahahha xD

Lol dessutom har jag en ful fläta med för att mitt hår ser helt konstigt ut :(

Passar inte ens i fläta bläh! )):

Aja här xD

Min outfit för idag med (L)

        

    

Hehhe, kolla så god min geishachoklad e :D<3


Puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 4 september 2010 16:06

Hehe ja hon har totalt FEL i denna chatten ;D

Chatten e ifrån idag haha xD  

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 4 september 2010 15:31

hej på er

jag typ orkar knappt blogga?

suttit ett tag vid datan nu

Ska ut och springa 5:an snart.

ska blir skönt att springa.

har inte hunnit innan , skolan & läxor och mått bläää.


Sitter och chattar med Emma nu.

Får mig att må bättre iallafall!


nu kommer de egrann egoooooo pix :P


                        

haha , rätt mycket egooo pix :P

9 st :o hehhe....


// ida :P

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards