Alla inlägg den 28 september 2010

Av Ida & Emma - 28 september 2010 21:41

Jaa usch just nu e jag inte på humör.

Inte vart de på hela dagen "/

Bara känt för att typ sjukanmäla mig och vara hemma och deppa.

Men nej så kan man inte tänka för då får ma en JÄVLA massa att ta igen på EN DAG.

Men hmm ):


Aja pallade inte göra läxorna förut, skulle ha gjort dom.

Jag e typ inte på bättre humlr nu än vad jag var då.

Super detta kommer bli känns de som, har prov imorron med, men dööö.</3

Alltså, kul imorron ska jag shoppa hoppas jag mår bättre då.<3

Just nu e allt GAAAH, sakkar efter i matten och skrädderi med, va fan e de med allt? ):


Ni kan få en bild på mig bara för att sörja med mig.

Nejmen xD<3

Kram, Emma.<3

  

Av Ida & Emma - 28 september 2010 21:11

Jepp tänkte att ni ska få se lite bilder xD

Jag går som sagt en linje som heter modeskaparen på gymnasiet.

Det e alltså skrädderi och design.

Så här e en halsdetalj jag gjort klar för någon gång sedan.

     

Och man har den som bilden till höger ;D

Jätte fint hahhahah nä xD


Sedan nu håller jag på med en storskorta.

Delarna e här nedanför.

  


Ehmm japp de e typ de jag sysslar med nu xD

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 28 september 2010 20:10

tjo hej har bakat idag! :D


asså jag orkar inte lägga in bilder xD

eller jo på min fina då (a).

haha hålkakor var de jag bakade :)


de e ett bröd ^^


hah , ska titta på SUPERSTARS nu :) ett program med idrottsstjänor :)


  


erkänn så snygg ? xD


rynkor har den fått med (L)^

hahah  , aja :)


pusshej Ida :)

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards