Alla inlägg den 6 september 2010

Av Ida & Emma - 6 september 2010 20:27

Ja hade tråkigt :(

Tkr de ska vara fler inlägg på bloggen så (L)

Här kommer lite bilder på mitt smink xD

Jag tkr om rosa så typ alla mina läppglans e rosa, ehe......

Sedan e de min sminklåda xD

Och sedan mina parfymer, de e alltid dom som trillar ner när jag slår i benet!

Minns du sist gång du pratade med mig i tele Ida och jag sa ajj fan?

De var att jag slog i benet och mina minsta parfymer rasade ner i glasskivan :(

De håller än (y) bra kvalitet ;D xD

//Emma (L)

       

Av Ida & Emma - 6 september 2010 20:20

Ja kolla här mina kramar tar ALLTID slut på gSm :((

Hehehe, men skickar kramar till Ida innan de hinner ta slut med xD<3

Jennifer skrattade bara åt mig då med! :@

Måste jag skriva hela tiden //Emma i varenda inlägg jag gör? :<

Ni ser säkert skillnad på när jag och Ida skriver annars xD


  

Av Ida & Emma - 6 september 2010 20:11

Heheh xD

Men ska börja från böjan och sedan komma till slutet av dagen så :D

Men i alla fall tog bussen till Uddevalla där jag går i skola.

Fick en gubbe framför mig som inte alls kunde sitta still!, fick ju nästan anfall på honom xD Skrev det till Ida men hehe...

Men alltså han vände och vred på sig, kollade jätte konstigt på dom bredvid honom, ''damen'' bredvid honom på sätet och sedan bak på mig.

Hahah sedan fick jag en inte social tant bredvid mig, tkt Ida var jätte kul :((


Aja, fick sedan springa till skolan. Så nu har jag två förbannade skoskav! :@

Ett på tån och ett på typ lgre ner än vaden (vad de nu heter?...) Aja skit samma xD

Jepp så sedan hade jag då hantverksorientering, engelska och skrädderi i dubbelpass :) På skrädderi lektionerna så skulle vi typ sy 1 cm sömsmån och sy ihop två tygbitar för att sedan typ vända dom. Alltså tyget skulle bli bredare så vi sydde ihop två bitar. Så gick jag och pressade tygerna för att det skulle bli slätt. Visade sig att jag fått baksidan på tyget uppe! Så fick gå och sprätta :(

Så sydde jag ihop dom igen sen då, jag var typ 100 på att jag gjort rätt denna gången :D Men sedan fick jag se att jag gjort om SAMMA MISSTAG. Så jag gick till min lärare och bara ''Camia jag har gjort samma  fel igen så började jag skratta''. Då brast de för henne med och hon började asg med, hon bara ''förlåt att jag skrattar men hur lyckas du? xD'' Sedan började dom andra skratta när jag berättade det med! :( jag bara men jag gjorde rätt från början men de blev ändå fel! :@

Skrattade de ännu mer :( Vad e de som e sååååå kul med mig då? :<


Aja man lär sig inte av sina misstag har jag märkt nu då xD<3

Puss, Emma.<3

Hur var eran skoldag idag då? ^^

Vad hade ni för lektioner? :))

Av Ida & Emma - 6 september 2010 19:58

Jepp här har ni min outfit för idag då :)

Var var as varmt i dessaläder idag kan jag bara säga :<<

Hahhaha men aja xD

Och nej jag älskar inte blått, men typ har ganska mkt blått ändå hehe xD

Kram, Emma :DDD<3


  

Av Ida & Emma - 6 september 2010 19:31

Elak jag e eller hur? :D

Men hahah Ida skickade ett ljudklipp till min mobil där hon typ läste upp ett mattetal xD

Men de var bara det att de var väldigt lamt och fail så jag började asg xD

Och hon skrev innan jag började lyssna att jag inte fick skratta åt henne när hon pratade xD Hehehhe kunde inte hjälpa det ju :((

Fattar fortfarande inte hennes dumma dialekt, hehhe xD


Jag har jätte svårt för dialektermed xD

Och babbelIda.<3

Aja jag e såååå snäll (L)

Undrar om Clara somnade igår med xD

Skickade en urban legend till henne som e en typisk sådan :)

Kan skriva två st här om ni vill sedan? :D

Satt och läste sådana igår kväll innan jag gick och la mig xD

Puss, Emma.<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards