Alla inlägg den 1 september 2010

Av Ida & Emma - 1 september 2010 21:01

Jepp nu ska jag gå och duscha ):

Livet känns ju jätte bra just nu känner jag "/

Aja ):

Men alltså inte mer om det orkat inte med att prata om allt precis.

Inte bloggat så mkt idag eftersom jag känt mig allmänt deppig och inte på humör eller hade ingen ork att blogga. Men dagen har väl vart bra :)

Fattar mig på symaskinen mer nu, hehe xD

De var god mat idag med, spaghetti och köttfärssås.<3

Men de e fortfarande för långa dagar för att slippa gå hungrig "/

E ashungrig när jag kommer hem kan jag säga ):

Pappa har köpt choklad till mig nu som jag kan ha med mig.<3

Hade materiallära för första gången idag :)

Aja nu ska jag gå och duscha och sedan typ samla mina tankar egrann.<3

Visst jag e glad på utsidan men inte detsamma på insidan.

Hmm sak samma, alla mår väl dåligt ibland, jag ska försöka komma ifrån datorn nu och göra något annat innan jag går och lägger mig.

Kram, Emma.<3

Hur har eran dag varit idag? :)

Av Ida & Emma - 1 september 2010 08:33

Min bästavän fyller år idag :D

Så gratta henne :o <3

hahah , pusss på dig Moa :D


hahha , har sovmorgon till 10 idag (Y).

men ska cykla till moa så jag e hos henne vid nio! :D

Men nu måste jag göra mig färdgi! :o

och DUMMA pappa ):

Han ska ju vara hemma :o

hahah , ehum ? :D

jag e lite tröööög.

men han tar så lång tid för att tanka ju! :O

och jag får inte upp garageporten ju xD

jag vet jju inte vad jag ska göra av saken till den xD


jaahahhhha , hejdå :)

ha de gött :)


// ida

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards