Alla inlägg den 3 september 2010

Av Ida & Emma - 3 september 2010 19:39

Jaa alltså när jag skulle in på min msn för att Manda/Solsten ville det.

Så när jag kom in såg jag Ida, Clara, Sara och Evut blockade.

Jag bara wtf e detta?

Så jag bläddrade neråt och såg att nästan varenda en av mina kontakter var blockade!

Allvarligt vad e de för fel på min msn? :'(

Så ja jag har nyss suttit och blockat upp varenda unge på min msn.

Vettisjutton hur många jag har men typ 100 st e gSmare xD

Från massa gSchattar på msn som typ alla addar mig ifrån! :@

Hehehhe men aja xD

Så ja jag har suttit och blockat upp alla, vågar knappt logga ut för att det ska bli samma ju :< Blir det de, ska jag fan klaga på support grejen igen!

De slipper inte mig så lätt de ska hjälpa mig med de!

Men ska skaffa skype snart med, eftersom min webb inte fungerar på msn och för att min irl vän kommer plugga i 10 månader i USA och då vill jag hålla kontakten med henne.<3

Aja puss Emma :)<3

Av Ida & Emma - 3 september 2010 17:29

ahha , ehum jag har inte kunnat blogga så mycket :/

för jag har inte hunnit , och inte mått bra.


ehhhhh , jag ska snart åka så kan inte blogga nu heller xD


haha , ska BLI BÄTTRE!!

Men ni får några bilder ( ego ) på mig xD


      

    


dom e rätt så faiiiiiiiiil. xD


haha , mobba dom inte ;D


// ida

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards