Alla inlägg den 2 september 2010

Av Ida & Emma - 2 september 2010 21:19

  

Jaså vad e nu detta Clara? :o

Alltså Sara_Jag@gSm.

Jag e visst liten, söt och rar!

Du bara skrattar åt mig ju :'(((

Äntligen lyckats få in den med här hhahaha xD

Pussen, Emma.<3

Av Ida & Emma - 2 september 2010 20:50

Heheh ja hade lite tråkigt :)

Så tog lite kort ^^

På mig själv, de typ hänger lite på ryggen ser ni väl? :( sedan ser ni även mitt fin fina rum lite haha xD, sedan på mitt ansikte blablabla..., på mitt fina ''gula'' hår xD, och sedan på min outfit idag ^^

Heheh här kommer typ bilderna då xD

Mitt batteri dog förut med så ja ):

        

Kram, Emma :)<3

Av Ida & Emma - 2 september 2010 20:45

Aww ja mina nya vänner xD

Stackars dom nu :((

När jag väl lärt känna någon kan jag babbla som tusan alltså xD

Så en hel gata ganska lång gick jag och babblade om typ allt xD

Speciellt om att jag ville ha chips, att jag var hungrig o.s.v

Så kom vi till pressbyrån på busshållsplatsen.

Och min vän Felicia bara Emma gå nu och köp dina jäkla chips!

Hon tkt jag var för söt när jag sprang runt och samlade det jag ville ha heheh xD

Jag e ju för söööt :D

Men köpte pringles, 3 kexchoklad och en mer äpple (L)

Så hade jag något att äta på vägen hem sedan ju ;D

Idag hade jag bara teoretiska ämnen, *suck* inte precis kul!

Men älskar matte som jag hade :D<3

Och ja sedan fick vi vänta på bussen i 1 timma, så då gick vi lite inne på Åhlens :)

De var pent, men sedan skulle min andra vän Erica med tåget så hon fick gå :'<

Aja, puss Emma :)

Hur har eran dag varit? :)

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards