Alla inlägg den 29 september 2010

Av Ida & Emma - 29 september 2010 21:47

I miss you every time on the day.

I miss you when you're gone.

I miss you when you're on a trip.

I MISS YOU, could I say something more?

I miss the old we have, I miss our old times.

But I still love you, like I do on old days.<3


I miss the time when nothing was so complicated, when we were both happy..<3


  

Av Ida & Emma - 29 september 2010 21:33

Jaa allt från Gina Tricot ^^

Lixom kolla bara :o

Vissa har jag sett i butiken andra inte, omg måste haaaaaaaaa.<3

Heheheh, men orka att jag ska köpa allt för mina pengar nämligen :((

Kolla.<3

                


Lixom kolla så snygga kläder (L)

Alltå I love vantarna och mössan så otroligt gulliga och mysiga.<3

Pussar, Emma.<3

Av Ida & Emma - 29 september 2010 21:12

Jeppn idag hade jag sovmorgon till 10.10 ^^

As soft ju (y)

Men var i skolan vid 09.10 för att då var min buss där :<<

Men gick såklart till Willys först hahah xD

Köpte en liten chipspåse (sourcream) och tuggummi(hubbabubba cola).

Sedan så gick jag till skolan då ;D


Och ja hade typ mönsterkonstruktion, engelska och materialkunskap :)

Varav två jag hade läxa i och en prov i så att ja xD

Men de var ändå lätt så.<3

Sedan slutade jag vid 14:15, asgött ^^

Så gick lugnt ner till bussen som sedan gick till ett köpcentrum 10 min från min skola :) Sedan var jag där i 1 timma ungefär och shoppade och fikade :P

Och ja sedan tog jag 16:00 bussen hem xD

Köpte inte så mkt xD Bara ett par benvärmare och tänkte köpa en tröja xD

Men nej, den med munnen, ville ha den andra tröjan :( Allt från Gina. Sedan köpte jag oxå plastfickor till mina pärmar så.... xD

           


Så där ^^

Sedan var jag och klippte och slingade håret ^^

Och åt kvällsmat, sedan har jag suttit här ;D

Väntade på att Ida skulle logga in, men verkar inte ske :'(<3

Kram, Emma.<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards