Alla inlägg den 27 september 2010

Av Ida & Emma - 27 september 2010 20:26

Jepp bloggar inte så mkt idag hinner inte riktigt nu. </3

Men dagen har varit bra :D

Jag började 10.05 och slutade 15.35 ^^

Hade bara hantversorientering, engelska och sedan dubbel lekion med skrädderi.

Nu e jag äntligen klar med min halsdetalj, så nu börjar jag på en skorta ;D

I ull, hahah skulle vart bomull men de blev ull ändå xD

Så jag var tvungen att dampa tyget innan jag kunde rita upp mönstret.

Alltså man typ ångar över tyget och sedan kyler ner de lite för att de ska krympa som de gör i början ^^


Ja sedan var de väg hemåt ^^

Köpte frusna vaniljbullar idag :(

Usch de var som glass i mitten av bullen när jag tog den första imorse, slängde vaniljen då (L) Hehhehe usch alltdå hatar när de blir så.

Ryser vid tanken på ljudet som blir när man biter i det :s

Aja nu sitter jag här ^^

Bäst man e Matilda (fd No Fizzle) kom tillbaka idag ^^

Sedan mejlade jag nyss en modd om en sak.

Får se om hon svarar, hoppas på de.<3


Och ja nu ska jag kolla på Idol.<3

Hoppas att Sebastian Krantz får vidare hehehe, sååå sockersöt (L)

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 27 september 2010 18:28

Jag upptäckte idag att det var hål i mina leggins! :(
inte kul! :o

aja , sen började jag asg när jag såg en kille som Elviira sa att hon tänkte gifta sig med xD

Alltså Elviira satt och snackade om kaviar xD

och min bästavän irl skulle säga till en kille i vår NO grupp och hans namn började iaf på k... xd och så. ehum iaf så sa min bästavän " KAVIAR ELLER VAD DU NU HETER ?! " haha fan vad jag asg xD och sen börjar Elviira snacka om kaviar och jag e bara tuvngen att berätta för henne xD och sen säger hon : JAG MÅSTE GIFTA MIG MED HONOM , FRIA ÅT MIG! och då såklart börjar jag asg xD och sen när jag ser honom idag i skolan börjar jag såklart asg xD och han bara tittar :(

haha , sen berättar jag det för Moa min bästavän och då börjar vi båda asg xD


Haha , aja de var lite om min dag idag (Y)

nejmen de var inte alls mycket :(

jag har suttit och skrivit av recept och lagt in i min recept pärm ^^

Tycker det e finare med handgjort ^^

Tog en paus nu xD hade skrivit 4 recept xD

Kramp i armen! :(

HAHAH , emma nu vet jag vad du tänker på! :<<

KRAMP I ARMEN i våran tävling :(

men du håller tyst med dig! :D

truuuut!


SHIET, nu kom jag på en sak!! Jag missade Ensam Mamma Söker som var i går kväll! :(

dumma mig :<

Nee jag skyller på Mamma (L) hon sa inte till :D

haha , fail att jag sitter och skyller på henne xD


aja detta inlägget blev väääldigt långt :D xD

ni får bild på outfit och facelook xd<3


        



Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards