Alla inlägg den 12 september 2010

Av Ida & Emma - 12 september 2010 19:55

Hmm ja xD

Jag hade tråkigt, för Ida lämnade mig! D:

Aja så jag gjorde et videoklipp :D

Mitt hår e helt  mndws,m. så igga det (L)

Och sedan babblar jag så kommentera inte det! :(

Ni får även se en av mina läxor hahah xD

Och sedan läser jag upp en urban legend :D

Varning för känsliga tittare! Men hhahahah xD Nej den e inte så farlig :)

Kram, Emma xD

Av Ida & Emma - 12 september 2010 14:11

Jao igår hade jag typ tråkigt xD

Fattade som sagt inget av filmen jag ''såg'' på xD

Så då målade jag mina naglar, min syster hade köpt nytt nagellack så var bara tvungen att testa det hehe xD

Men de blev faktiskt riktigt fräckt :D

De ser bättre ut irl än på bilderna men men.....

Tog kort för att ni skulle få se xD

På den sista bilden så ser min hand alldeles missbildad ut! Bara så att ni vet :3

Ahahhahah ni ser ju bara xD

Lol de var en random i fredags när jag väntade på bussen som kollade mkt på mig.. Tillslut så frågar hon mig bara ''Är det där verkligen dina riktiga naglar? :o''

Jag bara ''Ehmmm ja'' xD

Alltså jag trodde jag skulle börja asg, aja vissa e ju för kul :D

Kram, Emma.<3


     

Av Ida & Emma - 12 september 2010 12:54

Hehe jepp just de e jag barnvakt åt 3 ungar xD

2 år, 6 år och 11 år ^^

Okej 11 åringen behöver jag väl inte direkt ''passa'' men jag lagade mat åt dom xD

De blev makaroner och köttbullar, de e ju alltid en hit för barn ;D

Lol idag vaknade jag av att mamma väckte mig och bara Emma nu ska du vara barnvakt vi åker och kollar på Emils fotbollsmatch nu xD

Kl var 9:30 då typ, aja fick palla mig upp ur sängen xD

Sedan så ja satte jag mig här :D

Vill ni att jag ska göra ett videoklipp grejsimojs idag med? :D

Näe..... usch fail de blev igår xD

Ni skrattade ju inte åt mig utan bara ''sååå söööt''' men bara men )):

Hehe xD Igår skrattade Ida åt mig! :<<

Såååå elakt! :(

De var ffs inte min dag igår :(

Först så sa mamma att hon kunde hämta hammaren för att min tå somnat och jag sparkade den i bordet xD Sedan slog hon mig med en film för att jag var lat och bad henne hämta min pyjamas xD

Hmm ja när jag skulle ta av mig sockarna så välte tvättstället pang i mitt huvud! :(

De gjorde faktiskt ont :'(

Sedan slog pappa mig med en kudde för att jag var tröttsamt xD Och sedan fick jag värsta skrattanfallet och skrattade typ i en halvtimma xD

Linneas fel kan jag bara säga! :<

Hon satt med världens smile bara för att jag skrattade åt henne då! :(

Aja jag var inte riktigt gré igår hhahahah xD

Men idag e de lite bättre faktiskt :D

Kollade på en thriller igår med ''The ghost writer'' hette den :) Fattade typ inget av den ):

Aja vad gjorde ni igår och vad har nu gjort idag? :D

Kram och puss Emma.<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards