Alla inlägg den 11 september 2010

Av Ida & Emma - 11 september 2010 15:41

Lyssna så fett bra låt (L)

//Emma :D

Av Ida & Emma - 11 september 2010 15:24

Lol fail rubrik hehehhe xD

Men har astråkigt :(

Och de var längesen jag gjorde video, så jag gjorde en nu xD

Visste inte vad jag skulle säga hhahaha, så blev lite om dagen orka rabbla upp de skrivandes :<

Så pratar om de istället och sedan typ lite babbel eller vad man nu ska säga xD

Ni kommer asg åt mig, jag känns lite typ borta ibland hahhahahah xD

Aja jag får väl stå för lite skratt då ehmm ja :D

Så kolla nu, eller nej ni behöver inte men ja xD

Sak samma, kolla om ni vill :<

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 11 september 2010 14:27

Jepp hann inte lägga in outfiten från igår :(

Så de blir en igår och idag outfit idag då ^^

     

             Igår ^^                                  Idag ^^


Så där då ^^

Kram, Emma :D<3

Av Ida & Emma - 11 september 2010 13:30

Lol xD

Vissa undrar säkert vad jag lyssnar på för musik m.m xD

Som ni sett har jag lagt ut vissa yt videos med låtar jag tkr om :)

Men de har bara vart ett per gång xD

Nu kan ni få ta del av min spotify lista ;D

Fett najs alltså! :DD

Hade blivit överlycklig om jag fått tagit del av en med såååå bra musiksmak :D

Heheh men just nu lyssnar jag mest på Evanescence och 3OH!3 Vilka står typ längst ner på min lista ^^


http://open.spotify.com/user/likemeorleave/playlist/4dDUdK4DoW9NJNFbVciibf


Så där :D

Lyssna nu och njut, har ni spotify listor? Publicera dom då i en kommentar! :D

Vill hitta fler bra låtar/band/artiser m.m xD

Kram, Emma.<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards