Alla inlägg den 15 september 2010

Av Ida & Emma - 15 september 2010 21:58

Jaaa jag och Ida xD

Vill bara påpeka atthon började både igår på sms och idag på msn så nu vet :D

Men kolla så fint, men den e längre då men aja, tog med en bit bara xD

Kram, Emma :)<3

  



Av Ida & Emma - 15 september 2010 21:46

Vi satt på bussen xD

Och hon var kissnödig :(

Så hon smsade till mig ''jag är kissig!!!''

Så började jag då asg och skrev tillbaka ''Haha xD''

Hon bara ska jag skicka det till fler i min konatktlista? :D

Bara för att se vad de svarar xD

så skickar hon de då till några sedan så råkar hon skicka det till killen hon tkr om.

Jag dog allvarligt talat av asg då xD Folk tittade på oss xD

hon blev typ röd och kämdes och började asg med xD

Han svarade med xD

''Haha underbart! Vem?''


Aww hahahha xD

Kram, Emma :D<3


Av Ida & Emma - 15 september 2010 20:53

Jaaa så söt :)

Älskar koftor, den e så gó med (a)

Kolla denna, letade etfer en annan kofta men köpte denna istället för den andra fann typ inte :'((

Från gina.<3

     

Skulle egentligen köpt den till höger men den fanns typ inte :s

Köpte även 5 st nagellack varav två var grafittinagellack ^^ Sedan ett puder med, i och med att mitt typ e slut ehe xD

Kram, Emma :D

Av Ida & Emma - 15 september 2010 20:27

Jaaaa alla kallar mig trög eller du idag! :((

Såååååååååååååå elakt lixom :<

Jag e inte dum eller trög idag ju ):

Bara ni som e ovanligt tröga på att skriva så att en vanlig människa kan fatta ):


Aja jag e INTE trög ok :D

Om jag nu skulle vara det så kan de hända att jag kanske tappat någta hjärnceller pga slagit huvudet i väggen! :<


Kram, Emma :D<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards