Alla inlägg den 14 september 2010

Av Ida & Emma - 14 september 2010 20:17

Jepp hur har tisdagen vart för dig? :)

Ni ska i alla fall få läsa vad jag gjort och hur den varit för mig :)


Jag åkte bussen till skolan med min bästavän Johanna ^^

Sov typ hela bussturen, astrött, e de då än men men.....

Sedan så kom vi fram de ÖSREGNADE fortfarande förvånad?, nej inte precis de regnar typ 24/7 i Uddevalla där jag går i skolan ):

Sedan öppnade Willys kl 08:00 så vi gick in där ^^

Köpte två bullar, pringles och en dricka :P

Asgött (a)

Jepp så idag har jag haft hantverksorientering, engelska, matte, svenska och skrädderi :) Min syväska e snart klar ^^ Assöt jue :))<3

Men aja de gick typ bra :)

Förutom att jag inte tkr om matte så mkt längre, en tävlar typ med mig, vart e deu Emma, ojj jag ska jobba ikapp dig nu, hur långt fram e du nu Emma? Oj shit har du jobbat så mkt? :ooo Asså så hela tiden ):

As tröttsamt så höll min fd vän på, hon skulle ALLTID överglänsa mig för mig ju på jätte bra humör kan jag ju säga "/

Sedan slutade jag vid 15:40 så sprang ner till bussen som gick 15:57.

Trångt i bussen som vanligt men fick en sittplats :)

Sedan missade jag Josefin (Jossan_Modell) som går i en annan kommun med typ någon meter ):

Hon klev på bussen som jag klev av xD

Sedan kom jag då hem och åt middag och nu sitter jag här :)

Kram, Emma ^^

Av Ida & Emma - 14 september 2010 20:00

Jaa detta:

  

Jag gick in och kollade modellens gp innan jag svarade.

Visade sig att hon hade 1208 gp, jag bara ''Okej visst om du tkr att över 1000 gp e lite så. Asg åt mejlet! xD''

Så skrev jag xD

Men lol, ofta man ska behäva tigga, hatar tiggmejls )):

Har så förbannat svårt att säga NEJ oxå!, måste bli bättre på det ser jag nu "/

Kram, Emma.<3

Vad tkr ni om tiggeri och sådana här mejls eller liknande? :)

Av Ida & Emma - 14 september 2010 19:49

Ja vet ni hur mkt jag saknar den gamla chatten nu? :(

Kolla bilden som e ifrån Halloween 2008, alltså sakna.</3

Jag satt som vanligt vid den almänna chatten som då fanns, men den togs bort främst pga spammning och sådant ):

Men varör inte ta tillbaka den och testa igen? :)

För många fler än jag älskade den och hängde i den 24/7 på gSm nämligen.

Heheh de blev typ jämt bråk mellan mig och personer i den, i och med att de inte kunde acceptera mina åsikter och att jag sa till dom ):

Aja saknar den så mkt just nu :((

Där träffade man ju lixom vänner och umgicks med randoms på ett annat sätt än nu, man kunde chatta med folk utan att veta vilken ranka, hur mkt popularitet, om hur de såg ut m.m Liom utseendet spelade ingen roll i den :)

Vad tkr ni? ):

Kram, Emma.<3

  

Av Ida & Emma - 14 september 2010 19:46

Bara för att jag har TRÅKIGT och typ inte vet vad jag ska skriva ):

Dessutom tkt jag att de behövdes fler bilder xD

Så min modell idag, vad tycks? :)

  

Kram, Emma(Emmaan@gSm).<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards