Alla inlägg den 5 september 2010

Av Ida & Emma - 5 september 2010 18:05

Lol har tråkigt så laddar upplite bilder hehe :D

Men ja jag var ju på ''bal'' i 9:an :)

Alltså avslutningsfest, de var skojj :)

Har glömt visa er fotot vi tog xD

Så här e de, VÅGA BARA LETA EFTER MIG!

Okej ni ser mig säkert, men mitt hår e helt hk83hjjsjl, där ):

  

//Emma<.3

Av Ida & Emma - 5 september 2010 17:43

Jepp en bild på mig vid datorn, och hur jag ser ut idag xD

Sedan en bild om vart jag brukar sitta vid datorn ;D xD

    

Puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 5 september 2010 17:31



En från gSm (Overcome.) tipsade mig om denna låten :) Nu har jag fastnat för den hehhe xD//Emma :D<3

Av Ida & Emma - 5 september 2010 11:18

Hihihihi :3

Nejmen xD

Jag typ kom hem vid 0:1:00 typ xD

Så orkade inte blogga mer då, ni ska bara veta hur kallt det var att köra hem :s

Alltså usch fy pip vad kallt!

Mina fingrar var alldeles röda dessutom, askalla :(

Lol sedan hade mamma lagt ut en nyckel för att jag skulle komma in, de hade gått och lagt sig xD Hahahah hittade den i alla fall ^^

Men sedan tog de e en jäkla tid att få in moppen i garaget :<

Men aja de var kul igår :)

Förutom några saker kanske men men de e ganska personligt för dom så berättar de inte här :)

Ida kan få höra om hon vill, men ja xD

I alla fall dom gjorde det, så åt vi pizza, umgicks och såg på en film :)

Kommer inte ihåg vad filmen hette men ja xD

Den var riktigt bra faktiskt :D

Och ja just nu så sitter jag och spelar på en annan modell....

Puss, Emma :D<3

Hur var eran lördagskväll igår? ^^

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards