Alla inlägg den 22 september 2010

Av Ida & Emma - 22 september 2010 19:54

Aww ja :D

Hehe, ni vet säkert att jag typ inte skämms för något eller tkr något e pinsamt xD

Eller ja nu vet ni då de xD

I alla fall vi gick ner till busshållsplatsen de e som ett hus man går in i aja xD

Så satte vi oss ner, imorse hade jag köpt en bulle, chips och kexchoklad ^^

Så upptäcker jag när jag ska ta ut min chipsburk(pringles) så märker jag att shiet locket e av! :o

Jag har gått omkring med den i väskan och inte upptäckt att locket åkt av! :<

Så ja min väska var full i chips typ halva burkens innehåll log i min väska :s

Så var de småsmulor med xD

Jag började såklart asg xD

Så jag typ slängde ur alla mina saker ur väskan och babblade typ ganska högt xD

Så gick jag asg till soptunnan en bit bort xD De var ganska tomt men egrann folk var de allt där xD

Så sa jag de att jävlar vad chips de e, jag tror jag DÖR, okej sa och sa jag ropade de till min vän som satt kvar på bänken xD Fast innan jag började tömma min väska över papperskorgen så hade jag typ tömt ut egrann på golvet :s Som de såg ut vid mig, jag ropade de bara jävlar vad de e smuligt här vid mig så asg jag igen xD

Jag trodde jag glömde ta ut busskortet när jag tömde väskan över soptunnan :D Jag bara NEEEEEJ FELICIA TROR JAG TÖMDE UR MITT BUSSKORT I SOPTUNNAN! :(

Aja hon bara ropade tillbaka Emma sluta skämma ut mig och kom tillbaka nu unge! :(

Tror jag asg under hela tiden vi satt där xD Stackars Felicia hehehhe xD<3


Kram, Emma :D<3

Av Ida & Emma - 22 september 2010 08:56

Hej , igår var jag med min klass på lägergården tossehall.

Det var rätt kul , :)

haha , gud vad jag jag failade massa :(

ehum , sen så behövde jag verkligen gå på toa  :o

seriöst, jag höll mig i över tre timmar....

FÖR det enda som fanns var UTEDASS!

ni fattar ?

aja  och så hade de vart en slags tipspromenad på vägen dit ;)

och såklart fick jag den som var den törstigast ):

och så skulle man dricka upp ett helt glas med vatten FÖRST. asså jag höll på och dö :<

SEN ,  så blev de så att jag slapp! :D för jag sa till elevstödjarna som var med där som höll i de xD Jag : Eh , jag kan inte vara med för jag behöver verkligen gå på toa och jag vill inte gå där uppe och det e långt kvar. xD

Haha , så ja slapp! :D

erkänn jag e bäst ? :D


aja , nu ska jag blogga på min egna , och jag har SOVMORGON! :D

och kommer nog snart bli sjuk :(

sitter och nyser :s

haha , seeeeeeeeyaaaaa.


Ida.

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards