Direktlänk till inlägg 4 september 2010

Alla tar på mig :'(

Av Ida & Emma - 4 september 2010 17:27

Hahahahah xD

Erkänn fin rubrik? <3

Alltså igår så hade vi mönsterkonstruktion i skolan :)

Alltså man ska lära sig måla mönster m.m till kläder ;D

Så sa en som heter Antonella bara har någon tagit på Emma?

Då menade hon alltså måtten, vi skulle ta våra mått så att vi kan sy kläder till oss själva xD Jag misstolkade såklart det xD

Så bara Vadå tagit på mig? :(

Hon började asg och de andra med xD

Och bara vadå misstolka Emma?

Hehehe, vi tog på varandra ändå (L)

HAHAHAHAHAHAH alltså jag ska vara tyst xD

Nej vi tog bara och mätte varandra alltså alla olika mått :)

Vi hade lite kul xD

Jag misstolkade typ ALLT igår, sedan babblade jag som tusan så jag bara nu ska jag vara tyst i bussen xD De bara ha går inte, så jag började babbla igen xD

Då höll de på att dö av skratt :(

Ni ska ha tur som inte känner mig irl, jag älskar att babbla med folk jag känner serrni ;D Aja xD

Men störde mig på att Antonella var så jäkla nyfiken på mina mått! ):

Hon bara vad fick Emma, vad fick Emma? Så tog hon mitt papper med måtten och bara jävlar vad liten du e! :o

Alltså, dö.<3

Puss :DD<3

Emma ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards