Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Min lärare SKRATTADE åt mig! :'((

Av Ida & Emma - 6 september 2010 20:11

Heheh xD

Men ska börja från böjan och sedan komma till slutet av dagen så :D

Men i alla fall tog bussen till Uddevalla där jag går i skola.

Fick en gubbe framför mig som inte alls kunde sitta still!, fick ju nästan anfall på honom xD Skrev det till Ida men hehe...

Men alltså han vände och vred på sig, kollade jätte konstigt på dom bredvid honom, ''damen'' bredvid honom på sätet och sedan bak på mig.

Hahah sedan fick jag en inte social tant bredvid mig, tkt Ida var jätte kul :((


Aja, fick sedan springa till skolan. Så nu har jag två förbannade skoskav! :@

Ett på tån och ett på typ lgre ner än vaden (vad de nu heter?...) Aja skit samma xD

Jepp så sedan hade jag då hantverksorientering, engelska och skrädderi i dubbelpass :) På skrädderi lektionerna så skulle vi typ sy 1 cm sömsmån och sy ihop två tygbitar för att sedan typ vända dom. Alltså tyget skulle bli bredare så vi sydde ihop två bitar. Så gick jag och pressade tygerna för att det skulle bli slätt. Visade sig att jag fått baksidan på tyget uppe! Så fick gå och sprätta :(

Så sydde jag ihop dom igen sen då, jag var typ 100 på att jag gjort rätt denna gången :D Men sedan fick jag se att jag gjort om SAMMA MISSTAG. Så jag gick till min lärare och bara ''Camia jag har gjort samma  fel igen så började jag skratta''. Då brast de för henne med och hon började asg med, hon bara ''förlåt att jag skrattar men hur lyckas du? xD'' Sedan började dom andra skratta när jag berättade det med! :( jag bara men jag gjorde rätt från början men de blev ändå fel! :@

Skrattade de ännu mer :( Vad e de som e sååååå kul med mig då? :<


Aja man lär sig inte av sina misstag har jag märkt nu då xD<3

Puss, Emma.<3

Hur var eran skoldag idag då? ^^

Vad hade ni för lektioner? :))

 
 
Claraaaaaaa ;d

Claraaaaaaa ;d

6 september 2010 20:23

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD
Alltså hur lyckas du Emma ? xd
Lite kul tkr jag xD
hehe.
Men min skoldag har inte varit bra alls enligt mig.
Jag var trött som fan och min kompis blev sjuk och gick hem..
Så har jag typ haft tråkiga lektioner som : gympa, bild (okej den var kul då), engelska och spanska (rätt okej)

http://www.wefallinlove.blogg.se

Ida & Emma

6 september 2010 20:37

Visste att du skulle skratta ju.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards