Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Sviken av fd. bästavännen ett 10 tal ggr.

Av Ida & Emma - 10 september 2010 21:54

Jepp skit samma hon har ändå inte gSm längre :)

Men ja jag har haft ett antal bästavänner på gSm innan jag hittade den sanna.<3

Aja men jag  hade en bästavän BlackSanna på gSm som svek mig gång på gång på gång.

Varför jag skriver de här?

Har tråkigt så kollade igenom inkorgen för mejls från Ida innan vi blev bästavänner och när vi blev det för att printscreena det :)

Ni kanske ville veta vad vet jag? Aja jag har med blivit sviken så ja :)

Mejl 1:

  

Mejl 2:

  

Har ni blivit sviken någon gång riktigt hårt på gSm eller irl? ):

Kram, Emma.<3

 
 
Claraaaaaaa ;d

Claraaaaaaa ;d

10 september 2010 22:15

Jo du på gsm har jag blivit väldigt hårt sviken ;s
7 gånger av en och samma persson "/
Jaa du vet vem...
Sen blev jag sviken av min första bästavän en gång med.
Sen kom hon andra som sårat mig sju gånger in och ja "/
du vet..

http://www.wefallinlove.blogg.se

Ida & Emma

10 september 2010 22:18

Jobbigt ):
Jag orkade inte med Nessa längre utan som sagt ville ta en paus från att ha en bästavän "/ Hon kunde typ inte vara bästavän med mig för att jag var kompis med henne fiende m.m De var helt weird så tog hon bort mig och sedan förlät jag henne och vi blev igen o.s.v

):

//Emma :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards