Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Omg luktade som en skunk! :s

Av Ida & Emma - 13 september 2010 18:55

Ewww :s

Hahhaha lol xD

Kan berätta om min intressant dag då, HA! xD

Först vid 07:10 var jag hos tandläkaren, kul laga ett hål.

Han måste tycka de e jätte kul att ha mig där för lixom jag har inget hål! Han vill säkert bara plåga mig ;_; Aja i vilket fall, var klar vid hmm typ tjugo i/kvart i åtta :)

Då kom mamma och hämtade mig, halva min mun var avdomnad av bedövningen.

Askul, älskar när de blir så, men de e rätt så äckligt :s

Så kom jag hem åt frukost, gick jätte bra att dricka sagt de rann ut ur den bedövade sidans mungipa så jag började asg åt de xD

Sedan så satt jag på bussen till skolan, hade sovmorgon till 10:05 ^^

Hahah så kom de in en gubbe som typ som allmänt galen ut :s

Jag bara snälla snälla snälla sätt dig någon annanstans! :((

Yes han satte dig framför mig bredvid en kille, men hans tjej/fru satte sig bredvid mig ):

Bara det att hon luktade inge vidare, höll på att spy ju :<

Hon luktade typ gammalt ruttet trä eller något ): Asäckligt i alla fall!

De värsta var väl inte det, hennes hand var typ full av torkat blod, som att hon jag vet inte vad ): Hennes knogar var alldeles blodiga och händerna var fulla av blod med. Jag tänkte va fan har hänt? :o För e de något man själv gjort så tvättar man väl bort det? Kom jag att tänka på att tänk om de e hennes kille/man som gjort det den gala gubben som satt framför mig? :o Då fick jag lättpanik ):

Som tur var så skulle jag av innan det xD

Sedan hade jag Hantverksorientering, engelska och två pass med skrädderi :)

De e min dag idag typ ^^

Kram, Emma.<3

 
 
Ingen bild

jennifer

13 september 2010 21:46

åh mysiiiigt :D

Ida & Emma

14 september 2010 19:44

Precis! :((

//Emma :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards