Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Ahahah jag dör xD

Av Ida & Emma - 16 september 2010 20:24

Kan typ skriva om kul saker personer gjort och sagt idag xD:

Lol en i min klass vid namn Samsam sa att hon skulle flytta inom en månad ):

Så idag så berättade hon att hon flyttar redan idag, hon fick reda på de imorse.

Inget som berör mig så mkt, jag tkr inte om henne xD

Så alla blev så här jätte ledsna typ och bara försökte komma på saker som gjorde så hon inte flyttade hem till Norrköping ):

Hon satt och asg när hon berättade det xD

Så hennes vänner skolkade och köpte bullar och kakor för att ha en ''avskedsfest'' för henne. Så fick vi veta sedan av henne efter sista lektionen att vi blivit blåsta och att hon bara skämtat om allt! :o xD

Jag började asg xD


Sedan så var vi då på svenskan och hon bara jag är kissig till sina vänner. Så frågade svenskaläraren om hon hade en fråga när hon räckte upp handen xD Hon bara hmm nej, men vänta lite så gör jag om det till den fråga.........får jag gå och kissa? Då började vi asg igen xD


Sedan idag på bussen så smsade jag Anna(Tyra Prank) och bara jag sitter på bussen xD Så smsade hon och bara ''Är busschaffören snygg? 8)'' Vad jag satt och asg då xD Sedan så svarade jag '' menar du att du vill ha hans nr då eller? :D'' Hon bara ''Nä, vi kan börja lite smått och ta hans email först. ^^

Snacka om att jag satt och ASG på bussen då xD


Kram, Emma :D<3

 
 
Ingen bild

jennifer

16 september 2010 21:56

En tjej i min paralellklass (klaga stavning:() heter Samsam ;o xD
Hahahaha, snäll du är då "jag tycker inte om henne" ..):
Jag dog typ av det här inlägget ): xD

Ida & Emma

17 september 2010 19:26

Aww oki xD

Men jag gör ju inte det xD
Hon vet om det med, dräför terrar hon mig ):
Hon bara igår jag vet att du kommer sakna mig extra mkt Emma!
Jag bara hmm....

Hehe :D
//Emma :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards