Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Så ja detta med idrotten då, ehe..... xD

Av Ida & Emma - 17 september 2010 19:45

Ehehe xD

Ni kommer ha gött skojj åt mig idag btw xD

Men ja idrotten hade jag sista timman idag ^^

Vi skulle gå från skolan till någon idrottsvall :s

Bara det att min kompis tkt vi skulle ta en genväg, men de visade sig att vi var tvungna att gå igen ett industriområde, vilket var stängel runt hela xD

Så vi fick vända, sedan så hittade vi till vallen :D

Men när vi kom till vallen kom vi inte ihåg vilket omklädningsrum vi skulle ha så vi virrade runt i korridoren xD

Nu var klockan så mkt att vi redan börjat ehe......

Så vi fick snabbt byta om, tog bara ett omklädningsrum, och innan ni PÅPEKAR det de var ett TJEJOMKLÄDNINGSRUM! :D

Nu har vi rett ut det ;D xD

I alla fall sedan så sprang vi lite för vi kom på att vi skulle bort en bit till ett litet rötthus, där de startar orienteringen xD

Så vi sprang bort dit, då började de ösregna ofc, Uddevalla u know! :@

De gjorde inget att vi kom sent, hon förstog att vi inte hittade så bra xD

Sedan så skulle vi ha orientering så vi skulle typ följa cykelbanan xD

Vid blomsterlandet om ni vet vart de ligger i Uddevalla, upp där och sedan bort på cykelbanan och tillbaka till vallen xD

Aja vi kom i alla fall en jäkla omväg så vi var typ ute och sprang på 90/motorväg.

Vettisjutton vad de e för väg, men snabbt körde dom i alla fall!

Så skulle vi springa över i korsningarna jäklar vad vi fick rusa över xD

Så gick vi på ni vet typ en trottoar som e mitt i gatan som de kan stå skyltar på? xD

Aja de gick vi på för att komma över korsningarna ibland, jäkla lek på döden typ :s

De var i alla fall inte kul utan läskigt, de körde ju inte precis sakta! :(


Kram, Emma :D<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards