Alla inlägg den 10 september 2010

Av Ida & Emma - 10 september 2010 19:20

Tjohej :)

Bloggade inget igår, kände inte fört mådde så pass dåligt just då "/

Men Ida stannade i alla fall, så mådde egrann bättre av det.<3

Men aja, idag e de fredag! :D

Godis och chips dag serrni ;D

I skolan har jag haft svenska, matte, arbetsmiljö&säkerhet, idrott och sedan mönsterkonstruktion :)

Kan bara säga att jag dog på idrotten! Sämst kondition har jag nu ):

Vi hade i alla fall cooperstest och jag e bönnförkyld just nu.

Kuul jag sätter press på mig med "/

I alla fall skulle jogga 2.5 km. Jag var död.

Ni vill inte veta vad jag fick för usel tid heller kan jag lova ):

Dessutom var de ISKALLT och regnade!

Men ja på mönsterkonstruktionen så fick vi våran lärare att börja gråta. Och hon e min favoritlärare, usch vad dåligt samvete jag har för det :(

Så ja, men idag mår jag egrann bättre än igår :)

Men jag har massa problem jag måste lösa, försöker lösa ett just nu.

Det med att jag ska börja äta ordentligt igen vilket jag inte gör när jag mår pissdåligt.

Men ja hur har eran dag varit? :)

Vad tkr ni om att det e helg!?! :D

Kram, Emma.<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards