Alla inlägg under september 2010

Av Ida & Emma - 11 september 2010 14:27

Jepp hann inte lägga in outfiten från igår :(

Så de blir en igår och idag outfit idag då ^^

     

             Igår ^^                                  Idag ^^


Så där då ^^

Kram, Emma :D<3

Av Ida & Emma - 11 september 2010 13:30

Lol xD

Vissa undrar säkert vad jag lyssnar på för musik m.m xD

Som ni sett har jag lagt ut vissa yt videos med låtar jag tkr om :)

Men de har bara vart ett per gång xD

Nu kan ni få ta del av min spotify lista ;D

Fett najs alltså! :DD

Hade blivit överlycklig om jag fått tagit del av en med såååå bra musiksmak :D

Heheh men just nu lyssnar jag mest på Evanescence och 3OH!3 Vilka står typ längst ner på min lista ^^


http://open.spotify.com/user/likemeorleave/playlist/4dDUdK4DoW9NJNFbVciibf


Så där :D

Lyssna nu och njut, har ni spotify listor? Publicera dom då i en kommentar! :D

Vill hitta fler bra låtar/band/artiser m.m xD

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 10 september 2010 22:15

Hehehheh :D

De var detta mejlet jag egentligen letade efter men aja xD

Älskart (L)

  

Puss puss på er.<3

Hur länge har ni vart bästavän med eran på gSm om ni har en nu? :)

//Emma.<3

Av Ida & Emma - 10 september 2010 22:10

Jepp mejlkonversationer med Ida(madison10@gSm).

Tkt de var för söta :D

Innan vi blev bästavänner serrni ;D

För söta mejls haha.<3

Men aja, de e från min utkorg så att ni inte undrar varför de e så mysko xD

För att kunna se och läsa ordentligt klicka bara på bilderna ;D

  


  


  

Så där :D

Erkänn sött? <3

Söt du var då med Ida ;D<3

Kram, Emma :D<3

Av Ida & Emma - 10 september 2010 21:54

Jepp skit samma hon har ändå inte gSm längre :)

Men ja jag har haft ett antal bästavänner på gSm innan jag hittade den sanna.<3

Aja men jag  hade en bästavän BlackSanna på gSm som svek mig gång på gång på gång.

Varför jag skriver de här?

Har tråkigt så kollade igenom inkorgen för mejls från Ida innan vi blev bästavänner och när vi blev det för att printscreena det :)

Ni kanske ville veta vad vet jag? Aja jag har med blivit sviken så ja :)

Mejl 1:

  

Mejl 2:

  

Har ni blivit sviken någon gång riktigt hårt på gSm eller irl? ):

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 10 september 2010 21:51

Ja jag gör de just nu xD

Har några mejls jag printscreenat som ska upp på bloggen ^^

Två fån min fd bästavän och resten från Ida, hehehhe xD


Puss de kommer strax! :D

Ska bara ladda upp dom ;D

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 10 september 2010 21:03

Kolla Jojos mejl jag fick nyss xD

Började asg irl åt det xD

  



Av Ida & Emma - 10 september 2010 20:58

Asså elakt av henne! :((

  

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards