Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Ida & Emma - 4 augusti 2010 20:02

Rosahörnan♥

 är våran gästbok :)

Där kan ni skriva vad ni tycker och tänker om våran blogg! :)

Vi tar emot förslag till en bättre blogg osv. :)

Så de e bara att skriva där :)

Och om de e en fråga så kan du skriva din blogg så vi kan svara dig och kontakta dig genom din blogg! :)

Ha de gött pusshej! :)


// ida.   

Av Ida & Emma - 4 augusti 2010 19:54

Tjohej!

Nu hoppas jag att allt e med.

Annars blir Ida sur.   

Haha , ehum även fast jag ska vara borta 4 dagar så känns de skumt att mycket ska med ändå.

Jag menar fotbollssaker.

Kläder regnställ och massa mer. :o

haha , luftmadrass ;o täcken lakan osv. ;)

de blir rätt mycket ;D

HAHHAH, ja ska på resa :D

Nejmen xD

Vet inte vart ja fick de där , ;)

Men jag ska snart logga ut & titta på tv.

Sen dampade ja på sims 2 innan , de hackade och bajsade ner sig. ):

Men de slutade fungera :o

HAHAHHAHAH, ja har väl förstört de :D

Hehe.... ;D

Ehum ah , nu chattar ja lite på msn ;) Med tönten Linnea ;D

Nejmen xD

Men pusshejj // ida.   

Av Ida & Emma - 4 augusti 2010 17:54

Nu sitter jag & asgarvar åt Emmas kommentar.

Kommentar till Jäkla pissmyra. ):
De pissar Ida, varav namnet xD
Men hahah jag ville att du skulle bli uppäten av en björn ju :((
HAHHAHAHAH smart xD
Hehe jag får blogga själv ja )):
Ha de så bra på fotbollscupen och vinn hela skiten! :D

                                                  
        av Emma :) Idag kl 12:20 -

Som ni säkert förstår så e de åt " Ha de så bra på fotbollscupen och vinn hela skiten ! :D "
De lät för kul xD

haha , men aja . :)

I eftermiddag har ja läst och varit med mamma & handlat :)

Sen åkte vi till mormor & morfar.

HAHAH , gissa vad ja gjorde nu då ? ;D

ehhe.

Jo ja var sjukt smart. (a)

Jo de e typ krångel med våran bagage lucka ;)

Och den går bara upp ibland såklart när man inte behöver den ;D

Haha , ehum ja.

Och då sa ja till mamma du kan fixa sakerna här. Så blir du inte blöt.

de regnade.

och då sen när hon skulle flytta kassen.

Och de var kvar en kasse där inne. ):

Och då störtregnar de ja får panik.

och slänger igen bagage luckan xD

Och sen går den inte upp XD

HAHAHHA, så vi fick fälla ner baksätet och så. ):

HAHHA, bara för att ja sa till mamma att inte göra de så gör ja de själv XD

Så smart.

Ida e bäst.

ehum ha de bra.

pusshej! // Ida.  

 

Av Ida & Emma - 4 augusti 2010 12:32

HAHAHHAH ja jag kom på att de kommer ta extra lång tid för mig att köra moppe nu.

Jäkla badgäster som ska vara här! :(

Hehe de brukar ta 5 min, nu kommer de säkert ta upp i mot 10 min ):

Jag skulle till Johanna kl typ kvart i ett, och de e den snart.

Fattar inte varför jag sitter här då xD

Ehe, jag kommer bli stressad.

Undrar om jag får ut moppen, hoppas de INTE e någon spindel.

Då dör jag bokstavligt talat alltså :((

Så står de en soffa ivägen med, måste säkert flytta på den för att få ut moppen ):

Detta kommer bli lyckat xD

Jag kommer slå ihjäl mig på något sätt :<<


Kram och ta vara på er :)

//Emma<3

Av Ida & Emma - 4 augusti 2010 12:28

Jepp snart ska jag till min bästavän :)

Eller rättare sagt, nu egentligen hehe xD

Men alltså jag ska bara skriva ett inlägg här och sedan svara klart på mejlen på gSm ^^

Synd att inte Ida blev uppäten av någon björn :((

Hehe, men ska alldeles strax ta ut moppen ^^

De e säkert massa badjävlar ivägen så får se om jag kommer till henne helskinnad ;D

Nejmen de ska nog allt gå bra ^^

Sedan ska jag till några familjevänner och äta och spela minigolf på kvällen ^^

Tar med mig Johanna så får jag inte så tråkigt, ehe......

Men ja önska mig lycka till och att jag klår alla på minigolfen?(a)

Jag kommer in senare på kväellen idag och skriver och grejar ^^

Ha de så kul och bra tills dess!

Ni får ha kul åt Idas inlägg idag för den delen xD

Och sen imorron och till söndag får ni stå ut med alla mina inlägg.

Ni kommer aldrig överleva xD

Aja ha de så bra och puss på kinden, Emma :)<3

Av Ida & Emma - 4 augusti 2010 11:38

Sims 2 ;D

Hahah , ska snart spela de :)

Och snart loggar nog Emma in och ser att ja överlevde utan några björnar ;D

Haha .

Men ni får ha de så bra när ja e på fotbolls cup! :)

Haha , puss & kram på dig Emma :)


och på er andra också ;D


pusshej! // Ida.  


p.s akta er för emma.  


nejmen xD

Av Ida & Emma - 4 augusti 2010 10:52

Det e vad jag ska göra idag , antar jag.

Haha , ehum ja.

Jag hatar att packa.   

För då måste man ju packa upp sen.

Haha, & de orkar jag aldrig ,  de tar typ en vecka för mig ju.

Jag skojar inte.

Kanske inte en vecka men några dagar faktiskt.

Men det känns som en vecka.

Lol , snart jag ska spela lite sims känner för de faktiskt.

Ehum oj.

Jag har inte hunnit blogga på två andra bloggar det måste jag ju göra.

http://lovingyou.devote.se  ( min blogg )

och på http://wefallinlove.blogg.se  ( min & claras blogg )

blogga blogga blogga.

haha , men kommentera gärna på alla tre bloggarna.

haha , usch vilket bloggarbete ja har !

Hahah .

 

Puss & kram // Ida.   

 

 

Av Ida & Emma - 4 augusti 2010 10:37

Blev faktiskt inte uppäten som Emma ville. :D

Såg inte en björn ;D

Bara pissmyror ):

Som bet/pissade på mig. ):

vad gör dom egentligen ? :o

pissar eller bits ?

DET VILL JA VETA. ): !!

Haha , sen höll jag såklart på att kliva i en jävla myrstack på köpet. ):

Vet ni vad jag har märkt ?

Att ni har en rätt rolig blogg att läsa för de första så klantar Emma & Jag mig alltid så de blir en slags komedi blogg ju.

haha , de e typ så ;D

Sen när vi skulle gå på en vanlig stig så var de en jävla stor pinne som låg där & gissa vad jag gör?  ):

Jo jag trampar snett   

Och de känns faktiskt idag med. ):

Lagom till fotbollscupen , så lagom.

haha , åker imorgon.

Då får Emma blogga själv,   

 

Hahah , ehum jag gjorde väl inte så mycket klantigt mer faktiskt haha.

Eller jo.

Jag skrämmde Pappa.

HAHAHHAHA, jag typ klev på en lång pinne och då när ja tog ett till kliv så flög den upp . HAHHAHAHAH, jag skrämmde livet ur Pappa.

Det var egrann kul faktiskt.

HAHAHHA, sen höll ja på att pissa på mig för ja skrattade så mycket. ):

HAHAHAHHAHA.

Ehum , ja ha de bra !   

 

pusshej // Ida.   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards