Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Ida & Emma - 31 augusti 2010 20:52

Ja nu har jag engelska läxa att göra :(

Så ja nu drar jag.<3

Önska mig lycka till på första läxförhöret kanske? :D

Har det imorron xD

Måste öva egrann på orden, alltså glosorna xD

Aja vad tkr ni om engelska?

Och har ni fått mkt läxor nu? :)


Jag har EN i engelska! ):

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 31 augusti 2010 20:00

Jaaa faktiskt! :(

Hahaha  Ida skulle skämts på alla de jag gjort idag och ja resten av gymnasietiden jag gått xD Hmm men ja vad gjorde jag idag då? xD

Ja som ni kanske fattar med rubriken jag HATAR min symaskin!

Min lärare bara gör den till din vän, behandla den bra så behandlar den dig bra.

Tror inte den tkr om mig från dess att jag råkade trycka sönder pedalen! De var alltså inte mitt fel :'(

Aja den hatar mig! :((

Så ja den typ spänner tråden så mkt att den går av och jag måste trä om den varenda gång! Snacka om irriterande ):

Heheheh, men så jag typ ropade min min lärare stup i kvarten xD

Jag bara Camia kom hit, Camia kom!, Camia och så *vink vink*....

Jao, men gjorde något mer som jag inte kommer ihåg.

Just de på engelska diagnostiskt test så var jag ashungrig, så min mage började kurra igång, kuuuul xD De var typ det :D

Fick stå en jäkla bit idag! :(

Vet inte hur långt men typ 1 timma, sedan bytade jag buss för att komma med.

Men snacka om surt, busschaffören blev ju inte glad av att vi skulle på, han lät en massa stå kvar och vänta på en buss som kommer 1 timma efter ):

Skönt slapp jag de, men fick ju stå :s

Aja, puss Emma :D<3

Av Ida & Emma - 31 augusti 2010 19:11

seriöst jag hinner inte ?

Föööööööööörlåt att jag inte blogggar!

MEN JAG HINNER FAKTISKT INTE :O

seriöst.

ehum ,  min bästa e ju bäst dåååva :D

HAHHAHA,.

Alla tjejer iklassen trivs man med :)

nästan xD

hah , men ahhhhhhhhhhhhhh,


nu måste jag  blogga på claras och min annars får hon dahduashudjsh på mig ):

hahah , pusss



// ida


  


outfit nu (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards