Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Ida & Emma - 23 augusti 2010 21:04

Nu går jag från datorn ^^

Ska ta de lugnt lite och sedan sova :)

Skola imorron med ju.

Önska mig lycka till? :D

Aja får i alla fall gå med min bästavän irl till skolan.<3


Puss, ha de så bra imorron! :)

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 23 augusti 2010 18:44

Tja , var i skolan idag :P


Konstigt ? :o

nejmen xD

hahha , de var väl kul :)

HAHHAHA; fan på min klasskompis!


VILL INTE VARA MED HENNE! D:

Sen kom dom med de där lärarna man lämnar inte en kompis ensam.

fan de kändes som dom menade att ja gjort de XD

HAHAHHA, men hon får skylla sig själv.

hatar henne sååååååååååååå.



men ha de bra....


// ida.

Av Ida & Emma - 23 augusti 2010 15:49

Ja när jag skulle gå genom stan för att komma till Åhlens där mamma och min syster var och väntade på mig. Så kom de fram en norrman till mig, typ i 40 årsålder.

Hahaha han bara är du härifrån? Jag bara nej. Så försökte jag gå xD

Så babblade han om något jag inte fattade ett skit om :s Så frågade han om jag gick i skolan här, jag bara ja, sedan frågade han hur gammal jag var. Jag bara 16 år har precis börjat gymnasiet. Så såg han typ fascinerad ut "/

Tänkte de e något lurt med honom.

Sedan babblade han igen, jag bara jag fattar inte xD

Så började jag gå, så går han EFTER MIG :o

Så frågade han typ om jag ville ta en fika med honom och något mer. Jag bara NEJ!

Hahahah så började jag gå snabbare, trodde ett tag att han skulle följa efter mig och typ dra med mig ):

Hade jag fått panik kan jag säga!, hahah men hade mobilen i handen för smsade till Ida och Johanna så ja xD

Men jag hatar när folk ska hålla på så och vara skrämmande :(

Speciellt gubbar :s

Ew alltså xD

Men inget hände som tur var, smart att gå själv oxå men de var massa folk omkring så jag kunde lika gärna skrikit då xD

Kram o puss, Emma :D<3

Av Ida & Emma - 23 augusti 2010 15:44

Yes idag började jag gymnasiet ^^

Egrann skrämmande och nervöst kan jag säga :s

Höll på och dö hahahha xD

Men de var inte så farligt när jag väl fått reda på min klass och så vidare :)

Vi e 12 st i klassen, bara tjejer dessutom ;D

Kommer gå modeskaparen alltså kläddesign och skrädderi :)

De ska bli gött skojj, måste bara se till att hitta någon vän i klassen dessutom ;D

Aja jag får se hur de blir med de :)

I alla fall jag fick fråga mig fram vart salen som jag skulle vara i låg xD

Sedan gick jag med några andra till salen, och satte mig bredvid en typ fjortis :s

Hahahah sedan visade de sig att hon skulle gå i min klass, vilken blick jag fick xD


Men ja jag har två st som gått i samma högstadie som mig :)

Annars har jag aldrig träffat dom andra :o

Spännande, men mitt schema suger typ asmkt! ):

Jag går från 8:30-15:40 VARENDA DAG!

Usch usch sedan buss som tar typ en och en halvtimma hem.

Kul e typ hemma vid halv 6-6 :(

Aja de ska allt gå bra ^^

Imorron ska vi få gå runt i skolan, lära känna varandra bättre och sedan träffa 2:or och 3:or som läser samma linje ^^


Puss, Emma :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards