Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Ida & Emma - 24 augusti 2010 19:19

Jag orkar precis inget.

 

Usch, är sjukt trött känns bara som jag ska falla ihop.

Mamma säger att hon ska ta mig ut lite.

Det kanske blir bättre?

Jag mår iallafall skit.

 

Min dag idag var väl okej ? men jag vet knappt vad jag ska göra nu?

Jag bara väntar på att jag ska kollapsa.

eller något.

För de första så åkte jag med Mamma till skolan när hon ändå skulle till jobbet.

HAHHAHA, Frida fick springa ikapp mig i parken XD.

haha.

Ehum , sen så höll vi såklart på att komma försent till vi FÖRSTA riktiga lektion.

OCH de var mitt favorit ämne (:

och idag fick vi massa jäkla mappar man ska hålla koll på.  ):

hahah, looooooooooooool.

MEN nu ska ja snart logga ut.

Jag har mest legat i soffan i eftermiddag.

jag har sovit endel.

Sen kom pappa och lät. :<

så vaknade jag D:

Dumma pappa!! ):

Meeeeeeeeen , sen åkte ja till bibblan och lånade endel böcker , ska prova att läsa ECLIPSE på engelska.

usch fyfan vad har jag gett mig in på?

Ohja ida e så smart.

men ha de gött.....

pusssssss.

 

// idaaaaaaaa.

Av Ida & Emma - 24 augusti 2010 17:06

Ja då var de mesta bra :<

Saknar det jätte mkt nu :((

Att bara vara liten, att inte behöva ha läxor och prov att oroa sig över, att sluta tidigt på dagen i skolan, att folk inte brydde sig om så mkt vem de lekte med.

Det var skolan och dagis ):

Saknar det nu faktiskt :<, typ de e jätte svårt att skaffa nya vänner nu, många e ganska ytliga, man måste åka tidigt på morgonen för att komma till skolan och slutar sent+ att bussen e inte hemma förrens vid 17:30-18:00, saknar att vara lite nu egrann :<

Att typ inte behöva ta så mkt ansvar utan att föräldrarna såg efter en och typ pysslade om en :) Hmm vill typ vara liten igen :<

Saknar ni att vara mindre? :(

Aww, bild på mig som liten hehe xD

Kram Emma.<3

Kr

Av Ida & Emma - 24 augusti 2010 16:15

Haha vad tkr ni om den? :)

Jag tkr typ den e sådär xD

Tkr om jackan den e fin, men de andra kan jag nog skippa, i alla fall om de ska bli för mina gopengar xD

Men lol, vad tkr ni om det? :)


Haha skulle fått in en bild på det, men verkar inte som att de går! D:

Aja ni får säga vad ni tkr om det, ni får kolla supernova själva xD


Kram puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 24 augusti 2010 15:58

Jao andra skoldagen avklarad idag då ^^

Började 08:30, steg upp kl 05:30 bussen gick 06:25.

Sedan var de att åka buss i 1 och en halvtimma :(

Hahha men alltså jag tror jag fått i min för mkt laktos för lixom hela magen spänner sig som om jag får kramper i den ):

Sedan blir jag ganska fort hungrig med, vart så hela dagen.

Snacka om att jag hade lust att åka hem, men de gick över lite sedan återkom det och höll på så hela dagen. Aja nog om det! xD

De e storm här och ösregnar, myyyysigt ):

De var uppehåll när jag skulle gå till skolan i alla fall xD

Mötte en av mina klasskompisar utanför salen, så vi gick in tillsammans, sedan kom en till xD Vi tre var själva tills klockan var tillräckligt mkt för att börja då resten dök upp. 


Då hade vi typ information, gick igenom schemat lektionerna m.m

Sedan hade vi någon namnlek, jag dog typ när jag skulle komma ihåg namnen ):

Så kom jag inte ihåg lärarens, jag bara nu tog de stopp xD HAHAHAAHAH hon fick säga sitt namn igen xD Jepp och sedan kom 2:or och 3:or in så då körde vi namnlek igen xD Sedan åt vi typ glass och körde någon ritlek "/ och någon mattlek haha xD

Låter typ som om jag går på lågstadiet hhhah xD, aja nej de gör jag inte xD

Ja sedan var de lunch, 2:orna åt med oss så vi satte oss på två bord allihopa, trodde jag skulle få äta själv :s Aja sedan var de rundvandring på skolan och sedan fick vi sluta ^^

Kram, Emma :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards