Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Ida & Emma - 9 augusti 2010 21:20

Ja på gSm :((

De e INTE mitt fel att jag råkar glömma att jag inte skria skriva ^^ till henne :(

Fråga inte varför, men hon tkr typ inte om den.

Så skriver hon sina punkter xD

Så skrev jag HAHAHAAHAH just de.

Hur glömsk får man bli.

Jag tror jag måste gå till någon doktor och kolla upp min glömskhet, ehe....

Aja, jag och Ida hade kul förut.

Som ni då förstog, hahahhaha ägda blev dom.<3

Nu ska jag faktiskt försöka designa på GSM med ;D

Så önska mig lycka till eller något typ xD

Kramkram,Emma.<3

Av Ida & Emma - 9 augusti 2010 17:02

Nyss chattade jag & Emma med två som e jämngamla med mig & ja känner dom irl.

Dom höll på med Emma och sen chattade vi alla fyra.

Och så höll dom på.

Sen ägde vi ut dom såklart ;D

Haha , som tur slipper vi dom nu ;D

blockade dom båda xD


Men iallafall :p

Hur mår ni ? :)


Ha de bra pusshej // ida.   

Av Ida & Emma - 9 augusti 2010 14:19



Tjo! :) Kollade lite på hemsidor med kläder & hittade dessa kläder :)

Blev fort kär i dom.

Haha , emma kommer tycka att jag e otrogen igen. ):

Men ja blev faktiskt kär i dom. ):

De två första e från bikbok. :) och den andra e från gina. :)

Fast jag gillar mest de två första (a).

hahha , ehum ha de gött, 

 

pusshej!

// ida.  

Av Ida & Emma - 9 augusti 2010 14:08

  

Hahaha de e blå himmel Ida :DD

Igår var de med fint väder, tror jag xD

Men idag e första dagen i augusti med riktigt fint väder ^^

Vilken utsikt man har över havet med ;D Lol hahahah xD

Har ni kommit på om man har saker hela tiden så tänker man inte på det?

Jag tänker aldrig på åååh vilken fin utsikt vi har, men så fort någon annan kommer hit så måste dom upp på övervåningen och kolla hahahha xD

Lol, i alla fall IDA KOLLA FINT VÄDER! :D


Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 9 augusti 2010 13:30

Hon sa ; Jag förstår mig inte på de tekniska sakerna ):

HAHAHH, på att designa på gSm xD

Jag sa ; Du låter som min mamma ;D

och sen näe , som min mormor ;D

Sen kom ja på att hon mer lät som min morfar xD

HAHHAHAHAH, för mamma & mormor fattar lite mer tekniskt xD

HAHHAHAHAHHAHAHAH. Jag sitter och asg xD

Nu säger hon att jag kan gå & dö. ):

Emmaan.<3 säger:

Jag klarar inte av tekniska saker:(

Ida säger:

HAHHAH

Emmaan.<3 säger:

Ja:D

Ida säger:

du låter som min mamma xD

Emmaan.<3 säger:

Haha nä:(

Ida säger:

Jo:D

Emmaan.<3 säger:

:(

Ida säger:

xD

Emmaan.<3 säger:

De där var lite elakt:(

Ida säger:

HAHHAHAHAHAH.

Emmaan.<3 säger:

:(

Ida säger:

näe , du låter som min mormor ;D

Emmaan.<3 säger:
:(

Ida säger:

eller näe min morfar

Emmaan.<3 säger:

Nu kan du gå och dö:(

Ida säger:

 :(

 

De blev lite fel med färger osv ;)

Av Ida & Emma - 9 augusti 2010 13:15

Nu e jag hungrig. ):

Idag vaknade jag vid halv 11. :)

Skönt att sova ut :)

haha , tur att ni har överlevt emma ;D

HAHAH, nejmen.

Lyllo emma som har fint väder :o

Ska ladda över lite bilder snart ;)

och lägga över på min blogg & kanske här ^^

 

men ha de gött ^^

pusshej! :)

 

// Ida. ;D

Av Ida & Emma - 9 augusti 2010 12:50

Faktiskt :)

Idag skulle de typ regna och vara mulet och kallt.

Men de e tvärtom, de regnar inte, de e soligt och det e VARMT :D

Så varför sitter jag då här? :(

Jag har inget liv...... jo de har jag xD

Så ska dra ut sedan vet inte vad jag ska göra då men men ^^

Snart börjar skolan med, två veckor kvar för mig.

HAHAHAHAHA min vän irl börjar ett par dagar innan mig, tkr de e kul xD

Bara för att vi inte ska gå i samma kommun xD


Hmm men ja vad kan man göra idag? :)

Jag har tråkigt känner inte för att sitta vid datorn och vara tråkig och typ inte glad ):

Jag vill ut och göra något kul :)

Så vad kan jag hitta på? :D

Kram, puss Emma :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards