Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Ida & Emma - 27 augusti 2010 21:56

Hmm ja hade tänkt gå snart :)

Ehmm ja jag mår dåligt, nödvändigt att veta.

Aja hmm, de e inget att bry sig om men jag orkar inte sitta just nu ):

Sedan e jag grymt trött med,, vill ner innan ja en sak.

Aja hoppas att ni sover gott.<3

Ska jag försöka göra, ska bli skönt att sova länge för en gångsskull nu ^^

Kram, Emma :)<3

Av Ida & Emma - 27 augusti 2010 20:02

HAHAHHAHAH, hiss på rubriken (A)

asså jag suuuuuuuuuger på att uppdatera :o

men har typ haft fullt upp ?


seriöst.

ehum shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiet.

asså bajs på att mitt godis e slut :<



hhaa,  ehum min outfit ?

:oooooooooooooooooooo

eh , ska inte skriva mycket mer (;

orkar itne :o


HAHHAHAHA, ppuuuuuuuuusssssssssssssssss.


// ida.  

Av Ida & Emma - 27 augusti 2010 19:59

Jaaa alltså! ):

På bussen hem idag så var de två st elever, de såg ut som gubbar båda två.

Skulle tagit kort på dom hahahha xD

Typ rött hår och skägg, glasögon och en konstig hatt :s

Så pratade den ena skånska xD

Alltså de satt och pratade om politik hela vägen på bussen.

Jag e ju JÄTTE intresserad ohja, hade typ inget att göra så satt och lyssnade och höll på att garva ihjäl mig xD

Han bara jag är väldigt röd, den andra bara ha de e jag med! :D

Jag bara men vad tusan xD

Så satt de och pratade om olika politiker, inför valet m.m

Jag dog ju nästan av uttråkan! ):


Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 27 augusti 2010 16:43

Hehehe de var askallt idag :s

Tänkte ha en t-shirt och linne men alltså de var för kallt xD

Så fick ta på mig en tjocketröja (L)

Aja här e min outfit idag ^^

Pusshej Emma.<3

  

Av Ida & Emma - 27 augusti 2010 15:19

Lol min bästavän irl smsade mig och bara nu är jag sur! Jag missade bussen med 1 min! :o Alltså de var lite kul, okej nej inte xD

Men ändå hahah xD

Jag och min vän höll på att missa bussen oxå :o

Vi sprang fan, hade 1 min på oss att komma med, snacka om att vi var helt slut xD

Hahaha men tur vi hann med den, sedan gick den till köpcentrumet som heter Torp köpcentrum hahha fail namn xD

Aja, så ja jag fick stiga av där för att vänta i 1 timma på att busse som körde hem till mig kom. Så jag gick lite och kollade ^^

Köpte två ansiktsmasker (typ beroende av det xD), en film och sedan bulle, dricka och chips :P

Hahahah lol sedan åkte jag hem kl 12:10 :P

Gött skönt att komma hem kan jag säga ^^

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 27 augusti 2010 15:14

Jaa alltså jag fick lite spader när jag såg min mejlinkorg!

Jag som e såååå trött just nu :'(

361 mejls, och ja de kommer bara in fler och fler kuuuul.

NEJ!

Men ja Sara_Jag och melina-mina på gSm har bombat mig med mejls!

Nu e jag sur D:

Kolla bilden och lid med mig! :(

Och Ida nu ska du inte klaga på dina mejls, kolla bara min inkorg! :@

Kram, Emma.<3

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards