Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Ida & Emma - 10 augusti 2010 21:07

Jepp snart ska jag dra ifrån datorn :)

Jag funderar och funderar och funderar, men hur bra går de? ):

Hmm aja, får väl ligga sömnlös inatt eller så ):

Men ska snart duscha pottråkigt ):

Haha, sen ska jag måla lite de får mig att må bättre.<3

Hmm men vad tkr ni om att duscha? :)

Sen måste jag komma på något som får Ida till att stanna på gSm ):


Puss, Emma.<3

Och sov gott.<3

Av Ida & Emma - 10 augusti 2010 18:52

Emma dum. ): Hon gick till sina dumma grodor.   bläääääää.

grodor e äckliga. ):

ussssssch.

men bajs på dom.

nu ska ja också logga uttttttttt.....

hoppas ja & mamma åker till lager 157 imon.

hihi.

ida e lite shopping sugen och galning.

Ja fick ffs inte shoppa något i helsingborg. :o

sen vill ja till göteborg & shoppa någon dag med ju. ):

hihi, sen vill ja till stockholm med.

Sen skulle ja vilja åka till grekland igen.

Jag köpte inte något.

bara ETT klädesplagg.   

ida surig.

JAG SKULLE KÖPT DEN ANDRA TRÖJAN MED.

NU ÅNGRAR JA MED SÅ IN I HELVETE.

nu vill ja ute med.

haha.

ja vill mycket har ja märkt.

 

hejdå.

 

// iiiiiiiiiiiida

     

Av Ida & Emma - 10 augusti 2010 18:26

Tjooooo!

Just nu gör ja inte så mycker funderar på att duscha igen.

hah . ehum mamma kommer antagligen tycka ja e konstig som tvättar håret två gånger på en dag.

hah.  ehum men ja vill känna mig fresh.

haha.

usch, nu har ja de där tankarna om att sluta igen.

Men vet inte .

alltså sluta från gSm.

 

men hejdå.

 

// idaaaaaaaa.

Av Ida & Emma - 10 augusti 2010 18:18

          

dessa kläder köpte ja :)

vad tycker ni ? :)


ha de gött // idaaaaa.

Av Ida & Emma - 10 augusti 2010 16:50

Heheheh jag kollade lite prylar på en sida xD

Och hittade en jätte padda, hahahah xD

Ida e rädd för grodor, elelr tycker typ dom e äckliga :D

Så vad tror ni hon hade sagt om jag hade åkt hem till henne och satt den paddan utanför hennes dörr? :D

Erkänn de hade vart kul? xD

Jag har lust på att göra de faktiskt, orkar bara inte hahhaha xD

Erkänn Ida du hade skrikit? xD

Kan ju bara säga att jag hade asg då xD

Puss puss Emma :D<3

  

Av Ida & Emma - 10 augusti 2010 16:37

  

Alltså sååååå söta suddigummin (L)

Jag blir kär, hehe :D

Men alltså de var för söta tkt jag :D

Kommer säkert Ida kommentera, ''bara för att de e mat Emma'' :<

Men de var söta, fast jag hade nog blivit väldigt hungrig om jag haft dom på lektionen xD

Puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 10 augusti 2010 16:05

Ja medans Ida e ute och shoppar så kollar jag kläder på nätet xD

Jag hittade en jätte söt klänning från Gina Tricot och ett par snygga jeans från BikBok tror jag de var xD Men de e inte så smart med vita jeans ): Speciellt inte om man heter Emma, ehe xD

Men aja, jag ska se om jag kan köpa de :D

Jag älskar kläder (L)(L)(L)

Behöver nya till i höst med, fast jag får ju sy kläder till hösten med som sedan typ säljs xD Men familjerna får köpa om dom vill så ska be mamma köpa de jag gjort som jag tkr blev snyggt xD Jag kommer faila :((

Aja här e bilder på kläderna :D<3

         

Aja, min dator e för liten så jag kan typ inte se alla kläder på ginas sida )):

De suger :((

Aja, puss Emma :)<3        

Av Ida & Emma - 10 augusti 2010 13:09

Hehe nä xD

De var någon unge som ville att jag skulle skriva de någon gång :(

Tror de var Anna, ehmm kanske eller inte :D

Vet inte, bra minne man har xD

Vet ni vad jag gör? :D

Hahah jag e inne på gSm såklart (L)

Men alltså jag ska designa, ska se om jag hittar några bra videos på youtube.

Måste lära mig att deisgna på internet med, de vill jag ^^

Gjorde en igår, den blev inge bra men men xD

Jag suuuuger på att göra hår kan jag ju bara säga ):

Hehe :D

Alltså jag åt nyss makrill, pappa och våran granne hade vart ute och fiskat.

Bara det att mamma stekte den med skinnet på ew ew ew ew, jag e inte van vid de :(

De gör ALDRIG pappa lixom, aja xD

Så jag tappade lite matlusten, fick mamma till att ta bort skinnet och sådant på min bit. Jag åt inte upp den ändå hahha xD

Så fick min pissekatt fisk med. Hon som aldrig ätit fisk. Hon hatade de förr ^^ Nu äter hon allt hon inte tkt om bara för att hon tappat smaksinnet. Aja hon dör snart ändå. Fan vad elak jag låter nu :(( Men ja de e lite kul att hon äter de hon inte tkr om, ehmm jag e konstig JA :D

Aja nu ska jag designa, puss, Emma :)<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards