Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Ida & Emma - 5 augusti 2010 21:16

Haha lol ja xD

Jag ska se på film med min syster ^^

Och jag lät henne bestämma ):

Så nu ska jag se på Hannah Montana- the movie.

Kuuuul säger jag ):

Ehmm men ja, någon som sett den? Hur var den? xD

HAHAHA men jag får ju popcorn så att, de går allt (a)

+ att jag hade lust att göra något med henne så, de e mysigt :D

Men alltså ni kommer säkert skratta när ni läser detta inlägget :(

Men jag tkr att serierna  går att titta på ibland, de e faktiskt bra :D

Jag e fortfarande kvar vid Disney Channel, hehe :D


Men ja imorron ska jag köpa godis och pringles, mums :P

Älskart! :DD<3

Mamma måste krympa min nya klänning i tvätten btw, den e för stor!:(

Men ja kanske tar kort på den och lägger ut den här? ;D

Kram och sov gött :D

//Emma.<3

Av Ida & Emma - 5 augusti 2010 16:38

Hmm ja faktiskt :(

Sitter och spelar gu på gSm och tuggar tuggummi.

Haha vad ska man annars göra? :(

Nu e Ida på fotbollscup med :'(, tror hon kommit fram.<3

Men ja hoppas att dom vinner hela skiten som sagt! :D

Hehe men ja vad kan jag hitta på? :)

De e sådär väder ute, för varmt och kvavt :s

Så vad ska jag göra? :(

Någon som har tips? :)<3

Kram, Emma<3

Av Ida & Emma - 5 augusti 2010 14:45

HEHEEHEH :D

NejmenxD

Tjabba tjena hallå, alla bloggläsare <33

Älskar er, hhihi :D<3

Nejmen alltså jag har tråkigt :(

Vet ni vad jag gjorde igår? :D:DD

Vi satte oss i alla fall i bilen för att åka hem (a)

Så tuggade jag tuggummi och blåste en bubbla(en riktigt stor med :o) men ja så när jag smällt bubblan så skulle jag ta in tuggummit i munnen igen.

Så råkade jag typ gapa lite för stort.

Så en sån där liten bananfluga flög in i munnen på mig och fastnade på tuggummit alltså ew :s Så satt jag ju i bilen och kunde inte börja spotta xD

Så jag började tugga på tuggummit igen, fråga mig inte varför.

Men ja så trodde jag att jag fått ut flugan men jag vet inte :s

Alltså Johanna höll på att spy, HAHAHAHAHA stackarn.<3

Men alltså vad skulle jag göra då? :(

Fick sitta och tugga på de i ca 15 min innan vi kom hem, då spottade jag ut de xD

Nu kommer ni säkert tycka äckel Emma :<

Nejmen xD, INTE MITT FEL!

Ehe, nej faktiskt inte :((

Men något äckligt som hänt dig för ett tag sen, igår, imorron.... Nejmen xD

Ehmm, puss :D<3

//Emma<3

Av Ida & Emma - 5 augusti 2010 14:36

Jepp igår var jag då och spelade minigolf ^^

De var typ första gången på väääldigt länge som jag spelade på den ^^

Jag som brukar ha tur och vara skicklig på minigolf i vanliga fall ):

Jag fick typ 7:or på varenda bana xD

Johanna hade en jäkla tur, och vann :<

Jag kom näst sist, klådde i alla fall Amanda(min syster) hehe.

De hade i alla fall en betydelse   

Hehe, sööt smiley :D<3

Men ja de gick inge bra för mig :<

Hahaah jag hade sagt till pappa om jag klådde honom skulle jag få en chipspåse.

Jag fick ingen :((  

:((, Johanna var högljudd som vanligt typ xD

HAHAHAH hon sprang och skrek för ett par getingar, hade jag med gjort då. Men hon får skylla sig själv om hon har en gul klänning som kryp dras till  

Aja de var i alla fall minigolfen igår xD

Hade kul i vilket fall :P

Puss puss Emma.<3

Av Ida & Emma - 5 augusti 2010 12:41

Jepp nu ska jag ner i centrum och kolla på rean :)

Gött de, kanske jag får köpt min klänning :D

Jag ska ta med mig egrann pengar, hehe ^^

Emma e galen i kläder (a)

Hehehe men alltså de e inte mitt fel!!! :(

Jag ska bli kläddesigner, så jag ska allt ha massa kläder ^^

Jag ska ha en garderob man kan gå in i med ^^

Bara så ni vet ^^

Puss, vi sees snart igen!

Då ska jag berätta mer om minigolfen och en lite äcklig sak som hände igår, hehe xD

Be right back :)<3

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 5 augusti 2010 12:33

Haha ja som jag skrev i ett annat inlägg igår, så var jag och spelade minigolf igår ^^

Lol men först var jag med min bästavän (Johhanna).

Haha vi gjorde inte jätte mkt, sprang i regnet först, satt och pratade xD

Sedan stack vi ner till centrum och gick i lite affärer ^^

Alltså hittade en as söt klänning :o

De var typ som ett linne och en kjol som satt ihop, sååå söt :D

Hehe, men jag köpte den inte, sur på mig själv för de.

Men orkade inte typ prova den :<<

Men aja, får väl släpa ner mamma eller någon så att jag får köpa den ^^ (a)

Men i vilket fall, sedan åt vi glass.

Och sen bar de hem till mig på moppen ^^

Alltså de var en bil som körde i 60 km/h på en 70-väg ):

Irriterad jag blev :((

Fick ligga och lusa efter den hehe xD

Ja sedan åkte vi till minigolfen med min familj xD


Puss, Emma.<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards