Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Ida & Emma - 30 augusti 2010 20:06

Var på stan innan.

hahha. ...

ehum jag skriver detta lite snabbt så det kan bli egrann stavfel.


ehuuuuuuuuuum.


hittade bara 1/6 artiklar på h&m dåligt tkr ja!


köpte en present till moa med :)


hon fyller år snart :P


occcccccccccch sen byxor.


   dessa


men nu måste jag sluta!


/ ida

Av Ida & Emma - 30 augusti 2010 19:14

Heheh jag tkr jag e lite bäst ehe xD

Jag hade i alla fall sovmorgon idag till 10:05 xD

Så var hos tandläkaren 07:10, jätte kul jippie!

Jag har en blåsa efter tandläkaren! Dammsugar grejen fastnade på insidan av min läpp :( Så nu har jag en ajj blåsa där! :((

Aja sedan så hade vi då lektioner xD

Hade några min tillgodo på morgonen innan lektionen.

Såklart hade jag glömt koden till mitt lås till skåpet!

Lite ja ehmm ja xD Men aja, så fick släpa med mig allt till lektionen ):

Sedan kom jag på den som tur var xD

De skrattade åt mig! :@

Aja, hehehe xD

Sedan så skulle vi ha skrädderi :)

Min maskin bråkade med mig! :@

Först så råkade jag trampa sönder pedalen så att den lossnade xD Så skulle jag laga den satte fel så bakåt knappen blev framåt och tvärtom ):

Ja sen så fixade jag den, så trodde jag att den gick bra nepp gjorde den inte xD

Tråden gick hela tiden av när jag sydde, jag gav upp tillslut, min lärare ska fixa denn imorron xD Erkänn ni kan se det framför er jag sitter och e skit sur på symaskinen? :(


Kram, Emma :D<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards