Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 20:01

Tror jag dog nyss xD

Alltså en av min systers kompis var här och knackade på nyss xD

Så öppnade jag dörren och han bara hej kan vi leka.

Jag höll på och börja garva ihjäl mig, så blev jag helt tyst och bara:

-Lina e inte hemma.

Så tittade han förbi mig för att kolla så hon inte var de xD

Sedan frågade han vart hon var, när hon kom hem, om dom kunde leka då, sedan frågade han sin syster när de skull hem hon bara kl 21:00. Hahah och sedan så frågade han igen om min syster och han kunde leka, och sedan babblade han på om att det snart var natt. Sedan kom han på att de inte kunde leka imorron får då skulle dom plocka saker sa han xD Alltså jag höll på att bli fast i den dörren med honom ):

Tror de var han som var på förskolan jag praoade på i 9:an :)

Men alltså jag dör lite nu hahahha xD

Såååå söt fast ändå jobbig xD

Vad tkr ni om småbarn då? :D

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 19:24

Ni e duktiga på att kolla min profil på gSm.<3

Fortsätt med de och fortsätt kolla bloggen! :D

De här e kul med så många besökare :)

Men liiiite läskigt haha xD

Aja men alltså nu e de 33 besökare för idag, tjoho :D

De e egrann fler än igår då de var 19 besökare ^^

Kan vi komma upp i 40 st eller? :D

Tipsa folk nu om bloggen, de e kul! :)

Aja nu ska jag designa, får se om jag skriver något mer senare ^^

Har ni något superbra tips på hur man kan lära sig eller designa bätte på gSm? :)

jag övar och övar, men håret e jag totalt värdelöst på ):

Och smink har jag inte ens testat ordentligt än xD

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 17:29

Haha jag har ju sååå tråkigt :(

Så nu letade jag upp ett yt klipp med en hel del roliga småklipp xD

Men ja kolla om ni har tråkigt xD

Alltså jag sitter alltid och skrattar åt sådana här saker hahah xD

//Emma.<3

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 17:21

Lol nej xD

Vi e såååå snälla små töser, ehmm ja :D

Men alltså besökarna blir bara fler och fler men de e sällan några kommentarer ):

E ni rädda för att vi ska veta att just DU kollar bloggen? xD

Men alltså släng in lite kommentarer här och där :)

De e alltid kul, kul att veta vilka folk från gSm som kollar min profil och läser bloggen med xD Lixom jag e inte farligare här än vad jag e på gSm haha xD

Men sätt i gång och kommentera nu en massor! :D

För de e skojj att läsa era kommentarer och kanske själv svara på dom ^^

Vill ni ställa frågor kan ni göra de i ett inlägg eller som en fråga i våran frågelåda eller vad de nu heter xD

Men vi  bita inte jag lovar (L)<3

Eller kanske lite men de blir bara ett litet märke efter :(

Men inget farligt, elelr ja Ida kanske har gift i sina tänder vad vet jag? :<

Aja jag har tråkigt, underhåll mig nu gSmare.<3

Pussen, Emma.<3

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 16:58

Hehe nä xD

Men jag e jag e född på en lördag :D

Så de e därför jag älskar godis kan vi säga :DD

Jag kollade nyss igenom mina bilder och hittade en bild på min älskade stora geisha :D Kartongen ligger nu under sängen och samlar damm typ xD

Men den varade ovanligt länge faktiskt :o

Vann den på Liseberg i vintras ^^

Jag såg att folk gick runt med sådana och jag bara en sån ska jag ha! :o

HAHAHAH envis som jag e tvingade jag dit min famil och valde en sådan där bricka.

Gissa vad? Jag fick en på första försöket med! :D

Vad lycklig jag var då.<3

Sedan gick min bror och vann stjärnvinst på toblerone med haha xD

Men jag ska visa min geishachoklad här, dock e jag inte med på bilden den ligger i familjens kamera vilkens bilder jag inte orkar ladda in på min dator, ehe xD

Kolla sååååå fin (L)

Just de pappa tkt jag var dum som ställde den mot en kant för att ta kort på den i och med att de gick massa folk där haha xD Och de e INGEN googlebild den e min! :(

Kram, Emma  

  

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 16:56

Jepp haha xD

Nu slog vi rekordet i mest besökare under vår bloggtid, hehe :D

Just nu e de 22 besökare, kan de komma fler så blir vi JÄTTE GLADA! :D

Men alltså ni som besöker, var inte rädda för att kommenetar ^^

De e bara roligt nämligen, när ni väl läser lägg in en kommentar i något av inläggen :)

De e alltid kul att se vad ni har för åsikter om det vi skrivit nämligen ^^

Och vi bits inte kan jag försäkra er om xD

Haha men ja fortsätt besöka bloggen :D

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 16:31

Hej igen :)

Haha som i Idas inlägg under detta så fick jag dra på mig skor och gå ut och leta efter min lillasyster. Hon försvann bara. Hon bar hos en kompis men sedan stack hon bara iväg kom hennes vän Wilma och sa.

Hon hade med sig två andra av Linas kompisar med.

Men ja vi hittade henne tillslut hos en av de två andra kompisarna som var med Wilma och frågade vart Lina var.

Hmm min bror gjorde de inte bättre genom att hålla på och säga en massa hemska saker som kunde ha hänt min syster eller typ sega ner de hela genom att köra på oss med en sparkcykel m.m


Aja slutet gott allting gott :)

Så nu ska jag in lite på gSm och kanske designa beror på hur mkt mejls och sådant som jag har ^^ Men ja :)

Vet ni vad? :)

Vi i uppe i rekordet på besökare nu ;D 19 st, en till så e de rekord hehe :D

Puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 16 augusti 2010 15:10

Suttit för mycket vid datorn idag!

Ska logga ut nu!

Och Emma lycka till med att hitta Lina ;D

Hennes Lillasyster har försvunnit  :p

Men de brukar hon göra säger Emma ;)

men nu måste ja logga ut !


hejdå // iida.


kanske inte skriver mer idag btw.




Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards