Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Ida & Emma - 11 augusti 2010 22:07

Ja vet ni hur mkt jag älskar blåbär? :D

ÄLSKART ÄLSKART ÄLSKART :DD

Men i alla fall :)

Jag och Josse var och plockade först björnbär, vi fick inte jätte mkt :)

De flesta var fortfarande röda ):

Men vi hittade massa blåbär :DD

Stora var de med, Josse fick bara lite knäpp eftersom alla myggor samlades runt henne xD Hon fick egrann myggbett, ha xD

I alla fall vi fick en hel del blåbär, synd bara att vi skulle hem och äta ):

Annars hade de blivit mkt mer (L) fast hade behövt en burk till då ;D

Aja här på bilden nedanför e blåbären vi plockade :)

Kram, Emma.<3

  

Av Ida & Emma - 11 augusti 2010 22:02

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=donna13


bli medlem här då :)

ha de gött pusshejj :D<3


// idaaaaa.

Av Ida & Emma - 11 augusti 2010 21:49

TJOHEJ!   

http://bestavennerna.bloggplatsen.se/fragor/#fragor

Om ni vill fråga oss något så kan ni fråga där :D<3

frååååååga på :)



ha de `bra.. :D


// idaaaaaaaaaaaa  

Av Ida & Emma - 11 augusti 2010 21:46

Tjohej ;D

http://www.lovingyou.devote.se/


svarat på frågestunden på min blogg nu ;D

Hoppas alla fick svar på de dom ville :)

ha de gött , hejdå ;D



// idaaaaaaaaa

Av Ida & Emma - 11 augusti 2010 20:56

Nä :(

Idag har jag inte vart så mkt vida datorn (L)

Emma e duktig, hihi :3

Aja jag har vart med en vän idag Josse ^^

Vi bakade kladdkaka xD

Jäklar vad den blev kladdig hahha xD

Satte den för högt upp ehmm...

Aja de brukar gå bra att ha kladdkakan i mitten av ugnen :(

Hahaha de blev typ som ett hårt skal uppe på xD

Sedan var de som smet inuti, aja Amanda min syster tkt om den.

Den var inte lite söt kan jag säga :o

Aja nu sitter jag typ här, e inne på gSm och chattar på msn ^^

Men hihi vad gör ni får kul då? :D

Kram, Emma,<3

Av Ida & Emma - 11 augusti 2010 20:31

SVERIGE 1-0 SKOTTLAND.

Någon mer som tittar ?

Jag älskar fotboll.

Hejar såklart på sverige  ;D

 

Vilket e erat favorit lag i ALLSVENSKAN ?

Jag har inte en favorit direkt.

Sen i överiga världen tycker ja om barcelonas lag :)

 

haha , eh.

Ha de gött.

HÖRDE GLASSBILEN SKA CHECKA OM VI KAN KÖPA GLASS.

eller nä.

orkar inte. ):

haha .

pusshej // iiiiiiiiiida.

 

Av Ida & Emma - 11 augusti 2010 20:24

Tja.

Typ varit borta hela dagen....

Vart på lager 157 i Gällstad.

Med mamma. :)

De var egrann kul. :)

Köpte

grå långärmad.

myströja.

leggins.

linne med ficka.

björnborg trosor.

svea topp/bh.

2 linnen.

och säkert lite till. men har man dåligt minne så har man. ):

hah , när mamma & ja var och åt.

då vare typ klinker golv där.

Då när ja skulle ta upp mobilen gled den ur händerna & ner på golvet med en jädra smäll. ):

Mitt bland allt folk.

de var egrann pinsamt. ):

Sen efter att vi kommit hem vid typ halv fyra.

Fick ja bråttom att äta något litet innan fotbollsträningen.

ehum ja.

Sen vid typ nästan havl sju kom ja hem från träningen.

Och så duschade ja.

sen fixade ja mig osv.

ehum & nu sitter ja här....

 

Ha de bra. // idaaaaaa.   

Av Ida & Emma - 11 augusti 2010 12:54

Nope idag ska jag vara med en vän Josse ^^

Så kommer inte blogga så mkt på dagen i alla fall ^^

Får se hur de blir sen på kvällen, antagligen bloggar Ida kanske en del idag :)

Så ja sakna inte mina inlägg för mkt idag:D


Puss, Emma.<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards