Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Ida & Emma - 8 augusti 2010 22:33

Jepp så snart jag kommit in i sn ^^

Ska bara köpa ett par unika skot till Ida ^^

Haha så där, nu ska jag gå och lägga mig :)

Eller nä jag kommer inte somna xD

Jag ska ligga och läsa, lyssna på musik eller måla (L)

Eller så går jag ner och äter något :o

Vad jag blev sugen på något just nu......

Vad ska jag äta? xD


Hehehe, jag e liiiite störd ja (a)

Men ja jag ska nog ner och se om jag hittar något gött :P

Pusshej, Emma.<3

Av Ida & Emma - 8 augusti 2010 22:23

Haha ja de e jag nu xD

Somnar väl snart ):

Dessutom mår jag sådär, människor som ska försöka vara bäst och sänka en.

Men men.... jag satt nyss och kladdade på ett papper :)

När jag gjorde de förra gången så kom min kusin och bara ååh vad fin :DD

Hahaha hon tkr allt jag gör e fint, lol.

Men ja de e bra för mig om hon fortsätter så ^^

I alla fall ska snart stänga av datorn, Ida gick redan nu :)

Så ska jag väl måla egrann, har tråkigt ju :((

Hahah jag försökte designa på gSm de gick åt pipsvängen :(

Aja, jag ska faktiskt öva, någon gång ska man väl lyckas? ;D


Vad gör ni nu?

Ska ni snart gå och lägga er? :)

Jag tror jag slipper någon som ska smsa mig för att den inte vill somna xD

Om inte Anna börjar smsa mig snart xD

Aja, ha de så bra :)

Och sov gott, och dröm om söta mig :DD<3

Puss, Emma<3

Av Ida & Emma - 8 augusti 2010 19:45

Tjohej!

Hemma nu ;D

Hah , ehum.

eskilscupen var så jävla bäst. (a)

HAHHAHAHAHHAHA, igårkväll var jag & vickan & lollo och emma dö trötta xD

Vi satt och asgarvade åt dåliga skämt vi försökte komma på xD

HAHHAHAHA, vi hade verkligen inget liv. ):

Ett skämt var " De var två myror och en stack."

Sen satt vi & asgarvade. ;D

Vi var bäst (a).

Sen typ gjorde några i vårt lag en seger dansXD

Sen dansade vi den när vi vunnit xD

HAHAHHAHHAHA

Den var egrann najs faktiskt ;D

hah , men de gick sådär i cupen ;)

Men kul vare. :)

Vi var i danmark också :)

På torsdagen :)

På bakken ;D

De var också najs .

SEn spelade vi fotboll :o konstigt eller hur ? :o

omg.

nejmen xD

Men de var jätte kul ;)

Just nu mår ja rätt dåligt "/.

Men de inget ja vill prata om ;)

men ha de bra

 

puss & kram.

// Ida.  

 

Av Ida & Emma - 8 augusti 2010 13:24

Haha ja :((

Jag hade typ precis somnat xD

Klockan var något vid 01:00-01:30 när min bror väcker mig.

HAHHAH han bara Emma Emma Emma?

Jag bara vad e de? ):

Han bara de sitter en gigantisk spindel på min vägg kom och kolla.

Och jag e lisom livrädd för spindlar ):, men jag pallade mig upp från sängen ändå för att kolla på spindeln. Alltså åh fy vad äcklig den var :s

Jag gick och rös hela tiden xD

Så fick vi ropat på mamma hon kom upp tillslut.

HAHAHAHA hon vägrade ta den hon bara jag vägrar ta den, tänk om den springerr då får jag rysningar. Så försökte jag väcka pappa, han var inte alls lättväckt.

Under tiden fick vi hålla koll på spindeln som förflyttat sig från den vita väggen till golvets hörn. Pappa hann inte upp förrens spindeln började springa och mamma fick tag på en flugsmälla och tog den xD

Alltså usch jag har rysningar än :s Snacka om att den var äckligt stor, en sådan garage spindel ):

Usch usch usch, jag drömde om stora spindlar inatt bara för de xD

Kram, Emma.<3

Vad drömde ni om inatt? :)

   En garage spindel :s

Av Ida & Emma - 8 augusti 2010 13:11

Haha för de första satt jag vid datorn.

Så hörde jag hur ytterdörren smälldes igen och de blev tyst i huset.

Jag bara ååh nu har de glömt mig IGEN ):

HAHAHAHAHA de hade de xD Pappa kom på de när han satt sig i bilen och ingen satt fram med honom xD Så låste han upp dörren och ropade till mig.

Jag bara jag hörde dörren smälla igen och tänkte att ni glömt mig igen xD

Ehmm ja, vi skulle spela minigolf igen ^^

Fast denna gången på en annan bana, äventyrsminigolf ^^

Ni ska bara se banan xD Usch hatar den ):

JAG KOM SIST! :((

Efter Amanda dessutom, bläh ):

Aja, jag var inge bra i början sen gick de bättre ^^

Jag badade i vattepölar som de hade i vissa banor, de var ju varmt :<

I vilket fall de var kul att spela ^^

Kanske blir en till bana någon annan dag med samma familj som vi spelade med? ;D

Så därför var jag inte jätte aktiv på bloggen eller gSm ^^

På bilden e de en av banorna ^^  

Kram, Emma.<3

Har du spelat minigolf på den sista tiden? Hur gick det då? ^^

Av Ida & Emma - 8 augusti 2010 13:07

Faktiskt haha xD

Hon e på väg hem nu från sin fotbollscup btw ;D

Men alltså jag dör åt hennes sms hon skickkar till mig xD

Hehe, och ni får inte veta :D

Om inte Ida berättar då då ):

Heheheh, men ja jag sitter och asg åt dom xD

Aww HAHAHAAHAHAH xD


Men ja vad gör ni just nu då? :)


Kram, Emma.<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards