Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Ida & Emma - 6 augusti 2010 20:37

Jepp nu e de fredagskväll igen (L)

Hahah åt nyss pizza.

Vilket jag inte tål pga idiot laktos grejen!

Den kan gå och dö :((

Men ja så nu mår jag än illa efter 1 timma och trekvart.

Mysko..... aja jag får stå ut finns inget jag kan göra åt de så xD

Men pizza var gott ändå, jag åt lliiite  för mkt med, hehe.

Glupska Emma (a)

Men ja men de var en jäkla geting som surrade runt bordet, jag e livrädd för getingar :( Så jag sprang varje gång från bordet den kom. Och de var inte lite ofta den kom. Motion vid matbordet med, haha då e de inte konstigt att jag fick laktosgrejen snabbare än vanligt :s Jag rörde ju på mig så den kom snabbare ner i magen xD


Aja sen ska jag äta chips och godis, när jag inte mår illa längre.

Men ja just nu sitter jag vid gSm, svarar på mejls och kollar trådar så ^^

Vad brukar du äta som fredagsmys? :D

Pussen Emma.<3

Av Ida & Emma - 6 augusti 2010 18:00

Ja de e inge bra :'(

Allt färre tittar bloggen! :(

Tipsa nu vänner om bloggen så vi får allt fler besökare.

De e roligare då lixom :DD

Jag skriv den på min msn, men inte velat logga in idag så ):

Men ja kommentera massa och kolla bloggen massa så blir jag och Ida glada  


Hahah vet ni?

Vi har en störd bil som bara helt plötsligt stannar när man e ute och kör.

Och så var vi i centrum i en korsning, och bilen stannar.

Alltså piiiiinsamt   

Men ja så fick vi en hel kö efter oss, eftersom de inte kom förbi, ehe.

Vi fick tillslut igång den jäkla bilen!

Men ja, de var lite pinsamt tkt jag :((

I en korsning i sommartrafiken alltså, gaaaah :<


Men ja massa kärlek på er nu :D  

Kram, Emma :))<3

Av Ida & Emma - 6 augusti 2010 14:26

Jepp nu e jag inne på gSm.

Nyss var jag inne på cosmos gSm ^^

Men alltså de var inge kul där tillslut, hittade en del svenskar där i alla fall xD

Men ja nu sitter jag och spelar garderobsutmaningen och svarar på mejls ^^

Försöker undvika msn lite i och med att jag bara slit störd och typ blir sur när jag e inne där ):

Så ja, men ni når mig ju här och på gSm så de går nog ingen nöd på er :)

I vilket fall jag saknar faktiskt Ida! :'(<3

Hehe men ja hoppas att de vinner allt ^^

Aja, vad gör ni just nu?

E ni inne på gSm? :)


Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 6 augusti 2010 13:58

Hehe ja xD

Eller tuggummi, jag tror inte jag har någon schweizernöt hemma :o

OMG då dör jag!

De e väl fredag idag?, hmmm de tror jag.

Dålig koll jag har på veckodagarna, ehe xD

Men ja jag har köpt pringles med :PPP

Eller mamma köpte, jag som ville ha egna )):

Jag köpte ett skissblock med, så nu kan jag rita lättare ^^

Vad har ni gjort idag då? :)

Jag typ vaknade vid 11:15 av att min syster väckte mig, hon bara kom in med sin kompis i rummet för att de skulle kolla på en av MINA filmer!   

Aja, jag vaknade i alla fall xD

Igår såg jag på Hannah Montana- the movie, ehmm den var väl ganska bra :)

Hahahah Anna och Clara underhöll mig under filmen genom att smsa xD

Sen fick jag nästan inte gå och lägga mig för Clara heller!   

Jag stängde av mobilen sen så gick jag och la mig xD

Idag ska jag inte göra så mkt, kanske göra en ny modell och skicka gåvor till Ida?

Eller så gör jag de imorron när de kommer unikt (a)

Imorron ska jag spela minigolf btw :D

Kram, Emma.<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards