Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Ida & Emma - 7 augusti 2010 14:45

Mitt hår e jätte fluffigt just nu :D

Fast de e fortfarande blött :((

Sen e jag hungrig med xD


Åt ingen lunch idag, eller jooo.... jag åt muffins och kladdkaka till lunch :P

De var gott, och mättade en stund.

Men nu e jag HUNGRIG igen faktiskt :((

Hoppas på en god tårta, eller kanske kladdkaka igen? :DD


Hehe, jag tänker på mat jämt :(

Hú vad de hade suttit fint med pringles nu :o

Min syster åt upp dom igår, sur jag blev då )):


Aja snart darar jag till farmor, så då kanske vi ses ikväll ^^

Om inte så ses vi imorron :D

BAMSEKRAM Emma.<3

Av Ida & Emma - 7 augusti 2010 14:30

Ja för en gångs skull har jag mkt att göra ^^

De blev säkert särskrivning på de över ):

Vettisjutton hur man skriver de, ehe xD

Men ehmm ja, jag har blött hår just nu de e inge mysigt :(

Kom på att jag snart ska till farmor med, jag blir väl stressad in i de sista när mitt hår ska torkas?

Brukar jag bli haha xD

Men idag har jag försökt vara ifrån datorn i och med att jag mådde dåligt igår och tänkte att de kanske var bättre att hitta på grejer hela dagen så jag slapp tänka :)

De har funkat hittills, jag har sluppit brutit ihop ^^

Men ja de e självförtroendet som brister, men de e jag ganska van vid nu.

Så ska fixa upp de lite, i alla fall innan skolstarten annars hittar jag väl inga vänner? :<


Jepp kl 15:00 ska jag till farmor och farfar. Farmor fyller år på tisdag så hon skulle slå ihop ett kalas med min farbror som fyller imorron :) Så ja ska bort till dom och äta tårta :P Hoppas på något gott då, haha xD


Jepp sen så bär det av till minigolfen. Denna gången e de värre banor då bollen åker i vatten och grejer ): De stör mig. Men JAG ska vinna denna gången!

Nu e inte Johanna med så hahah, min tur kan jag ju bara säga :DD

Wish me good luck, fel stavning säker ):

I suck on english :<<

Hehe, sen så får vi gäster på kvällen då ska vi grilla, de blir gött :P

Fast jag äter inte något som grillas typ men aja xD

Ha de så bra får se om jag gör något mer inlägg idag :)

Puss, Emma<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards