Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 21:08

Ja faktiskt xD

Han e utanför med sina vänner, och pratar ganska högt xD

Jag har fönstret öppet så hör precis ALLT.

Lol han pratade nyss skit om mig jag bara WTF?!?!? HAHAHAH ni skulle hört xD Emma sitter bara vida datorn på sitt kära GO SUPERMODEL...alltså hon försöker gå upp i level, och leker med en docka...... Jag började typ asg. xD

Hahaha men i vilket fall, vid 21:30 ska jag nog se på en film med min lillasyster ^^

Bra att ha syskon ibland ;D

HAHAHAH lol jag skulle göra rischoklad förut xD

Så hade jag smält hela chokladen så frågar pappa:

- Emma har du något puffatris hemma då?

- Ehmm vet inte....

HAHAHA så kollade jag och såklart hade vi inget hemma ):

Pappa fick åka till Ica bara för det, bland alla turister, hehe xD

SNÄLL jag e :D  

Nä nu ska jag in på gSm lite och svara på mejls sen blir de film!

Puss och kram och skumbanan som Anna(Tyra Prank@gSm) säger xD

//Emma  

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 18:15

Borde hon faktiskt bli :(

Jag har gjort en del inlägg hehe, men alltså jag kan inte hjälpa att hon e bloggnörd:(

De e inte mitt fel, men alltså de tog ett tag för mig att få in den jäkla bilder, piss på Google Chrome just nu äsger jag bara :((

Nejdå xD

Men ja, nu luktar de lasagne, yummi.......

Jag vill ha nu, e jätte hungrig :(

Får se om jag ska blogga något mer idag xD

Ida har en del att läsa när hon kommer hem sen (a), hihihi ^_^

Men erkänn mina inlägg e kuligast att läsa? :D

Nejmen EKÖ..... :D<3

Men alltså kommentera en massa på bloggen och ja läs! :D

Då blir vi happy, and you will get a smile on your lips ;D

HAHAHAHHA xD

Men ahha nu ska jag snart äta så ska gå ifrån datorn ^^

Puss, ha de bäst för de ska jag lixom ha ;D<3

Kram, Emma igen xD<3

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 18:04

  

Äntligen fick jag in den dumma bilden! Fick byta webbläsare till Internet Explorer för att lyckas få in en xD I vilket fall jag har målat DEN! Hehe xD Men den e inte så fin, hade bara tråkigt och sen tkr jag om att måla så att :D Men ja, tkr du om att måla? :D

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 17:41

Jag försöker lära mig lite olika saker här då xD

Undrar om bilden som jag laddade upp visas i inlägget nu, hahah xD

Men tror de :)

De gjorde den inte ):

Alltså hur db,sNMZ.,< får man en bild att infogas? ):

Den vill inte :((

HAHAHA typ suttit ett tag och försökt nu xD

Ida kommer bara skratta för att jag inte ens kan DET! :(


Kram, Emma :)<3

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 17:24

Hehe :D

Älskar verkligen lasagne :P

De e gött, de var längesedan jag åt de :)

Men jag äter typ inte vanlig lasagne xD

Äter med grönsaker istället för köttfärs i :)

Haha mamma måste göra en lite annorlunda xD

Hon gör typ tomat och lasagneplattor i en form, sedan har hon köttfärssås och grönsaker bredvid ^^ I och med att min bror inte äter grönsaker och jag äter inte kött xD Min kompis Josefin tkt de var lite kul när hon åt de hos mig  

Hehe men alltså INTE MITT FEL! ):

Inget e mitt fel haha xD


Men aja, vad ska ni äta ikväll då? :D

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 17:18

Men hehe :D

Ida skulle ut i skogen, hoppas en björn äter upp henne  

Hehe ja faktiskt :(

Hon la ut mitt youtube klipp här )):

Jag vet faktiskt hur man gör tror jag :DD

Men i vilket fall jag har varit MASSA SNÄLL idag   

Jag har gett över 55 gåvor till randoms på gSm^^

Okej bara 10 gps gåvor då, men men ändå ^^

Make people happy and u will have a smile on your lips ;D

De e faktiskt sant :))

Jag börjar få kramp i benet nu så ska väl snart dra ut jag med ):

Kram, Emma<3

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 16:53

Kände mig lite konstig när ja drack tee nyss.   

haha , kanske inte så konstig.   

haha , men ah, ehum  ska snart logga ut !

Då får emma blogga lite !

Haha, usch nu har ja lite ont i magen igen. ):

Hade de innan också.

haha , någon mer som inte gillar tee men gillar att doppa skorpor i de

Jag vet inte varför de e så, lite skumt.

haha , ja tyckte de var lite äckligt när ja skulle dricka upp de sista av teet.

Men de e gott att doppa skorpor .   

haha , ehum ja.

De finns inte så mycket mer att säga än ha en fortsatt bra dag :)

Så bloggar jag mer imorgon!

 

Puss&kram!

 

// Ida    http://lovingyou.devote.se

 

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 16:30


aw, så sött ^^

sött av dig Emma att göra en video till mig.   


HAHAHHA, erkänn att smilisen äger ? :D


// Ida :)

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards