Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Ida & Emma - 18 augusti 2010 22:36

HAHAHAHA jag skrev dröm dött, jag bara hmm något stämmer inte xD

Så kom jag på de ändrade till sött, hmm xD

Aja jag loggade ut från gSm nyss ^^

Pallade inte svara på mejls så ingen idé att jag e inne där då xD

Jag har fortfarande ont i min arm, borde väl låta den hänga lite hahahah xD

Hatar dumma vaccin, irriterande men jag tkr om sprutor (a)

Hehe, men ja ska ta och gå och läsa ''Genom dina ögon'' nu ^^

Så godnatt och dröm söta drömmar om mig nu, hihihihihi.<3


Aja jag e konstig ibland, INTE NU! :(

Puss, ha de så bra och besök nu bloggen medan jag e borta! :@

Aww jag skrämemr er?:(

Aja puss, :D<3 //Emma

Av Ida & Emma - 18 augusti 2010 20:31

Jag har såååå tråkigt :(

Väntar på att Ida kanske ska logga in haha xD

Men tror inte de, eller vet inte ):

Aja den här outfiten har jag då idag ^^

De var skit varmt ute idag så de blev korta shorts ;D

Och förresten mitt hår e PLATT! :'((

Haha aja, puss och kram på dig :D //Emma.<3

  

Av Ida & Emma - 18 augusti 2010 20:07

Lol, jag var med min bästavän irl idag :)

Vi hade egrann tråkigt, och min syster på 2 år satt och lekte med en tågbana.

Så fick vi syn på en typ bilbana jag lekte med när jag var mindre xD

Så vi blev barn på nytt och började bygga en bana till min syster som hon kunde köra bilarna på xD De var faktiskt ganska kul hahahah xD

Älskar att uppföra mig som ett barn (y)

I alla fall ni ska få se våran fin fina bana vi byggde ^^ Jag byggde en del broar hahahah xD Dessutoom kommer Ida bara ''Emma e du 4 eller?'' HAHAHAH

Aja här e den:

      Här e lite skolsaker jag köpte ^^ Ska köpa mer på måndag då jag börjar skolan ^^ Usch vad nervöst :s

Aja jag och Johanna bakade även muffins, hann inte ta kort på dom innan mamma fryste in dom ): Och sedan var vi inne lite på datorn och kollade på tv ^^

Puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 18 augusti 2010 19:07

Haha jepp vid kl 13:15 var jag och vaccinerade mig :)

Vi åkte egrann tidigare ifall de var typ kö där man skulle betala, tror de heter receptionen eller ja något sånt ):

Suger på alla sådana namn, hmmm.... aja xD

Jepp så jag tog de, de gjorde la sådär ont xD

Hmm jag tkr typ om att ta sprutor, men jag skrattade inte denna gången, haha xD

Aja nu e jag typ ömm i armen :( Det irriterar mig! D:

Hahah jag skrämde mamma i bilen på väg till vårdcentralen xD

Jag höll på att veva när rutan xD

Så såg jag spindeln som nästan kröp in så jag började skrika, vi skulle precis åka ut på vägen så mamma bromsade och bara Emma vad är det!

Jag bara spindel :(( HAHAHAHAH då svor mamma över mig, hehe xD

Men jag HATAR spindlar, hade den vart i bilen hade jag faktiskt skrikit ännu mer och typ försökt tagit mig ut xD

Ja sedan skrek jag typ när de kom en geting när vi åkte till mataffären, fattar inte varför folk tittar på mig så där! ): De e lite elakt, de hade med skrikit faktiskt  

Aja, jag höll på att börja asg på vårdcentralen med xD De kom in en tant som pratade med sig själv hela tiden xD Asså hade jag inte fått kommit in då hade jag ställt mig på utsidan och börjat asg xD Hon bara '' nu ska vi se om jag hittar en tidning'', ''hmm hmm'', ''undrar om jag har något att dricka'' m.m Sedan satt hon och smaskade varje gång hon bytte sidan alltså jag dog nästan xD

Aja vad gjorde ni medan jag var borta då? :D

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 18 augusti 2010 17:53

alltså mitt schema inför sjuan suger verkligen.

får hoppas på att dom ändrar.



aja , ska inte klaga mer.


ha de bra.


// ida

Av Ida & Emma - 18 augusti 2010 17:22

  

Idag har jag vart på stan ....   

Nu kommer Emma skratta åt mig ):

Köpte den lila koftan på bilden.

är rätt så kär i den faktiskt.

Sen köpte ja en ny skolväska.

skinnväska svart.

5 kollige block (:

och en almenacka .

2 blåa pärmar.

det var vad jag köpte.

OCH allt var nödvändigt utan koftan möjligen.

haha....


ha de bra // iiida.


Av Ida & Emma - 18 augusti 2010 12:43

Ja hjälpa oss att slå rekordet på besökare? ^^

Rekordet ligger på 40 st, tror jag de var haha xD

Igår fick vi 25, de var lite lite :<

Men ja hjälp oss, genom att tipsa en mängd vänner m.m ^^

Dessutom får ni JÄTTE gärna kommentera våra inlägg :)<3

De e typ ingen som vågar göra det, bara några få och dom e våra vänenr typ xD

Så ja vore kul med nytt folk som kommenterade med! :D

Men ni som kommenterar fortsätt med det! :D


Aja jag bloggar mer sedan när jag kommer hem så ja :)

Då vill jag att det i alla fall ska vara mer än 15 st som kollat bloggen just nu e de 6-7 st som kollat den ):

Så jepp nu har ni att göra! ^^

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 18 augusti 2010 12:11

Jepp Emma här igen, hihihi xD

Undrar om ni någon gång tröttnar på mina inlägg hahahha xD


Aja jag sov till typ halv 11 idag, men gick inte upp förrens 11 xD

Jag e såååå lat orkar inte gå ur sängen när jag väl vaknat :(

Hade Ida väckt mig genom att skicka ett sms hade jag slått henne! :(

Min mobil låg ju på i och med att jag var tvungen att ladda den ):

Aja men nu har jag precis ätit middag med :P

Go och mätt, gött de ^^

Jag fick kyckling och ris, hatar kyckling :(( Åt bara ris och sås och broccoli då xD

Aja kl 13:15 ska jag vaccinera mig, gardasilvaccinet ^^

Så åker någon gång strax före 13:00 :)

Jag tkr om att ta sprutor, brukar sitta och små le eller skratta xD De kittlas ju ffs xD

HAHAHAAHAH min bror vid matbordet då xD

- Emma tkr du om sprutor? Han förväntade sig att jag skulle tyg rygga tillbaka eller säga nej xD Haha jag bara ja de gör jag xD Vad förvånad han blev hahaha xD

Men någon annan som tagit de vaccinet? :)

Hur var i sådana fall första sprutan?, vissa säger att den gör skit ont får väl se om jag överlever då ;d nejmen xD

Nä nu ska jag fortsätta svara på mejls på gSm ^^

Ha de så bra, pusshej Emma.<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards