Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Ida & Emma - 12 augusti 2010 21:57

Jag e såå trött :(

Funderar på att snart gå ifrån datorn och ta något att äta :)

Jag e hungrig med nämligen :((

Men alltså vad kan jag ta för att äta?

Jag vill ha något mättande men som typ slinker ner lätt i och med att jag mår illa.

Yoghurt går ju men alltså jag tkr inte så mkt om den jag har just nu :(

Jag mår bara mer illa av jordgubbssmak och de e bitar i :(

HATAR att de inte finns laktosfri yoghurt med inga bitar i :<

Borde finnas yoggi banan och päron, den e goood (a)

Men nehe finns de inte ):

Aja snart går jag väl, så ni får sova gott :)

Och dröm söta drömmar om mig! *BIGsmile* :D<3

Puss och kram skumbanan Emma :)<3

Av Ida & Emma - 12 augusti 2010 20:09

Jepp EmmaPemma här, ekö xD

Josse har typ åkt hem nu, så att ja då satte jag mig vid datorn egrann :)

Jag sitter här ganska mkt ändå haha xD

Åååh vet ni? :D:D:D

Imorron e de fredag (L)

Då ska jag ffs tvinga pappa att köpa pringles till mig! :(((

Fick inte de igår eller i förrgår   

Hihihihihih :3

Men alltså jag svarar typ på mejls på gSm, jag mår väl sådär just nu :)

Så ska snart spela lite så jag slipper umgänget (a)

Men e de något bra på tv ikväll typ?

Jag håller inte koll på de längre, men bllllläääää jag ska duscha sen ju :(

De suger faktiskt, så oerhört tråkigt kan jag ju bara säga :(

Hur kul e de att stå i en dusch i 15-20 min?

Ehmm nä inge kul alls :(

Men ja nu ska jag spela lite garderobsutmaningen ^^

Så skriver jag antagligen senare ^^<3

Puss, Emma :)))<3  

Av Ida & Emma - 12 augusti 2010 13:54

Idag ska jag vara med Josse igen :)

Vi hade tänkt bada men hade inte jätte stor lust på de och så xD

De mulnar på ganska bra emellanåt med :s

Men ja tror inte jag bloggar mer på dagen idag ^^

Vi kommer antagligen vara ute för de mesta så ja ^^

Ha de så bra utan mig :)

Och lycka till till Ida på fotbollsmatchen :)<3

Puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 12 augusti 2010 12:41

     ja e den i rött längst hitåt ;D och de e borta dräkter ;) match :D

   Ja e hon i svarta byxor & svart addidas jacka :) och blond ;)vi ska åka en flumride typ ;)

     åker en flumeride typ ;) och ja e längst bak... och dygnsur...

 vi gör vågen ;D sen skulle vi dansa också XD


de var några bilder :D<3 och de där e våra hemmadräkter ^^ dom snyggaste (A)

Av Ida & Emma - 12 augusti 2010 12:10

   TJohej xD

Erkänn störd rubrik ? xD

Men idag ska ja spela match (fotboll) ;D

hah,  sen ska ja handla, hoppas att få åka förbi bikbok & få de där kläderna ja blev kär i. ( hiih.)

  

de två första! :D

den blåa köpte ja när ja var med Moa på stan :D

men ha de gött, ;D


mobba inte suddigheten. de gick i fart & mamma suger på att fotografera...

de e i danmark på eskilscupen! :D

ja sitter längst bak & BLEV DYGNSUR!!):


// idaaaaaaa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards