Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Ida & Emma - 13 augusti 2010 20:12

Ja elakt :((

Ida sa att hon kunde dissa mig de ville jag inte :(

Så skrev då får du bara tråkigt xD

Hon bara Näe :D jag tittar på film :D

Haha så skrev jag haha du har tråkigt ändå utan mig.<3 Jag ska sätta mig vid datorn så xD

Sedan dissade den ungen mig :((

Ida vad har du till ditt försvar nu då :o vavavava?

Nejmen xD

Men nä Ida dissade mig på sms :(

Så vad gör ni nu?

Jag funderar på att ladda in bilder där jag skjutsade min syster och hennes två vänner xD Men ja hmm funderar än xD

Puss, Emma :)<3

Av Ida & Emma - 13 augusti 2010 16:23

Kan ju bara säga att jag älskar denna låten :) Jag har fastnat för den och ja ehmm jag har tkt om den ett tag :) Så sjukt bra! ^^<3 puss, Emma.<3

Lyssna och njut, hahah xD

Av Ida & Emma - 13 augusti 2010 15:39

Jag satt nyss och kollade igenom bilder från min skolbal :)

Alltså då såg jag maträtterna, alla förutom förrätten xD

Men i alla fall jag e ganska kräsen när de kommer till mat xD

Vi fick någon kycklingröra på kavring(bröd) och jag äter inte kyckling lixom xD

Så jag plockade bort hela röran och åt brödet xD

Så kom servitören till mig och bara var maten god?

Jag bara jadå, jag höll jag på att börja asg xD

Hon sa samma sak till alla som inte ätit upp xD


Sedan var de dags för huvudrätten ryggbiff med klyftpotatis, rotfrukter och bearnaisesås xD(stavning?) ja jag åt allt utom ryggbiffen och palsternackan xD

De lämnade jag kvar.

Maten på bilden:

      Men jag gick typ på dass  innan servitören hann komma och ta min tallrik, hahha sedan la jag servetten över det med så ja xD

Sedan var de efterrätt xD

Vit och mörkchokladmousse med hallonsås typ :s

Den var god tills jag fick gelantinblad i munnen :(

Höll på att spy ju, alltså  ew de var som att få en plastbit i munnen :s

Jag tappade matlusten då xD

Men visst ser den god ut? :D

  


Aja puss, e ni matkräsna eller äter ni typ allt? xD

//Emma :))<3

Av Ida & Emma - 13 augusti 2010 14:59

Min syster Linnea på 2 år e för dum och söt xD

Jag gick nyss ner för att fika :)

Då hade hon sagt till mamma ''äta fika'' mamma fattade inte helt xD

Så hon bara ''är du hungrig?'' Linnea bara ''JA'' xD

Så sprang hon in xD

Aww sen vid matbordet så sitter hon hela tiden och bara ''Emma koko'' :((


Hon e för elak faktiskt, de e bara mig hela tiden som hon säger så till ju! ):

Men aja, så frågade jag ''Linnea vem e koko?'' hahha då säger hon alltid snabbt jag xD

De e för sött egentligen hahaha xD


Just de nyss sa hon till mamma att den är inte god.

Jag höll på och dö av skratt då xD

Söta syskon man har ibland xD

Mamma jagade katten btw när jag kom ner, vilket liv de var hahhhaha xD

Störd familj nr ett, nejmen men har aldrig tråkigt typ ;D

Kram, Emma.<3

Hur e din familj då? :D

Av Ida & Emma - 13 augusti 2010 14:34

Ja idag e de ju som sagt fredag den 13 xD

Usch usch usch jag råkar alltid ut för något då :((

Ska köra min syster på moppen sedan med.

Kommer väl få med en av hennes vänner oxå som vill åka med ):

De  skriker ju ffs på hela vägen de åker bakpå :((


Men alltså jag ska köra ändå, hoppas på att inte krocka igen xD

Det e Idas turdag idag :((

Tkr de e lite otur för hennes föräldrar i och med att hon föddes på otursdagen, men hon höll inte med om det utan tkt jag var taskig xD

Hehe men i alla fall ^^

Nu ska jag fika lite sen kanske jag drar ut en stund :)


Puss, brukar ni ha otur btw? :)

//Emma.<3

Av Ida & Emma - 13 augusti 2010 13:39

LÖRDAGSBARN får arbeta för födan och slita hårt. Den som är född på en lördag, har sällan tur med kärlek. De har vanligen lycka med sig i handel och penningaffärer.

 

ja tycker de e kul mest :D haha :D

 

FREDAGSBARN är god och givmild och gör gärna gott. Den som är född på en fredag, är kärleksfull och trofast. De förstår att skapa ett lyckligt hem och har i regel tur med kärlek.

asså, ja e bäst (a).

hahah , emma suger :D

Ja e fredagsbarn & Emma e lördagsbarn :D

 

 

// idaaaaaaaa

Av Ida & Emma - 13 augusti 2010 13:36

Fredagen den trettonde.....

 

Rädda ?

Hah , inte ja :)

Föddes fredagen den trettonde ;).

hahah...

Emma säger att de var otur för mina föräldrar att ja föddes. ):

taskigt. ):

HAHHAHA, nu sa emma att eftersom hon e född en lördag så e hon lördags barn & älskar godis :D

HAHHAHAHAHAHAHA. ja sitter och asg åt de nu xD

men nu måste ja gå .:o

SHIET, ja som måste fixa mascara.

aja , hejdå nu sticker ja till eva.

 

pusshej // idaaaaaaaaa.

Av Ida & Emma - 13 augusti 2010 13:27

Tja , ehum ska snart ut & fotografera med eva :)

jao , igår på fotbollsmatchen gick de väl bra ^^

vi vann med 10-2 tror ja de va ? ;)

aja , de ändå dåliga var att ja fick känning av min streckning "/.

menmen , ska snart logga ut , ha de gött...

 

 

kolla gärna min blogg (a) .  http://lovingyou.devote.se

 

// iiiiiiiiiiiida.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards