Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Ida & Emma - 14 augusti 2010 19:51

Åt innan tooooooooast, så gott (a).

Men iallafall , nu börjar ja bli sugen på ostbågar.

haha , ska nog försöka få till några :D

ahha , och titta på fiiiiiiilm.

Det e en najs lördagskväll tycker jag.

Men skulle vilja att emma loggade in. ):

ASSÅ JA FÅR KNÄPP PÅ MIN HUVUDVÄRK!! Den går inte bort trots alvedon.

Kanske e iprem bättre ?.

Jag vet inte...

Det e iallafall inte bra att ta för många sådana tabletter.

Så ja får stå ut. :s

Men nu ska ja logga ut från datan, får inte bli för mycket ;D

haha , då försvinner absolut inte huvudvärken ):

haha , ska ta & smsa emma också & se hur hon har de.

ha de gött // iiiiiiiiida

Av Ida & Emma - 14 augusti 2010 18:16

Har världens huvudvärk nu som ja fruktade...

Vet inte om ja pallar sims 2....

Ehum , kan ju alltid försöka.xD

haha , skulle vilja snacka med Emma just nu!

Menmen hon e borta.

haha , inte boorta utan borta hos några.

ska nog hjälpa mamma med kvällsmaten ^^.

Toooooast :DDDDDDDDD

gooott (A).


hihih , pusshej ! // iidaaaaaa.

Av Ida & Emma - 14 augusti 2010 18:00

Usch gillar inte direkt detta vädret.... mår sådär....

haha , snart kommer väl den där huvudvärken.

Jag fattar inte ? Härom dan hade ja värsta ont i magen men de kan inte vart mensvärk....

Skumt.

Aja , Emma har ett bra tips

att ta en kudde och sätta sin med benen mot magen och ha kudden imellan!

Men men , har inte så mycket mer att skriva ?

Förutom att vi har 9 inlägg kvar till 100 inlägg ;D

haha , ska nog ta & blogga på min egna personliga blogg snart :)

 

 

puss & kram // idaaaaaaa

Av Ida & Emma - 14 augusti 2010 17:49

   outfit ;D två linnen & shorts :D

    faceloook ;D inget smink :o .....  men lockigt hår, ^^ mitt naturliga fall ;D shiet, har glömt rosett idag. ): de får ju bara inte hända. :o

nejmen xD. haha , orkar inte gå ner och hämta. ):

loool. ha de gött // iiiiiiiida


Av Ida & Emma - 14 augusti 2010 17:37

Tjohej!

Nyss var ja ute rätt mycket (a).

duktigt (a).

Det e bara datanörden Emma som e inne på datan :D

HAHHAHAHA, nejmen xD.

Men ja förstår henne , att hennes föräldrar tjatar , de gör mina också ibland.

Då blir man sjukt irriterad.

Det kan ja säga.

haha , ehum , ska snart spela lite sims 2 .

ett tag sen nu :D

btw , vi har snart gjort 100 inlägg. :D


haha , hejdå // iiiiida

Av Ida & Emma - 14 augusti 2010 17:36

Ja hatar mitt raka hår de e helt blääääh ):

Så nu har jag typ lockat de, eller ja vågat :)

Så nu e de ganska lockigt xD

Jag fotade, vet inte om man ser mitt raka hår eller mitt lockiga hår mest på bilder hmmm...

Aja snart ska jag på kalas till mina faddrar och deras barn ^^

Så Ida får sköta bloggandet ett tag snart eller nu typ xD

Egentligen kunde jag ha gått i kläderna jag hade på bilden men aja drog på mig en spetsklänning ifrån gina så ^^


Ha en trevlig kväll nu då! :)

Och kommentera massa! :)

Puss, Emma.<3

   Jag tkr grått blev finaree än när de e normal färg typ heheh :D Ego piccc by Emma (L) Ekö.<3


Av Ida & Emma - 14 augusti 2010 13:34

Ja mina föräldrar för egrann ehmm vad ska man säga anfall på mig xD

De bara Emma gå ut, Emma ring någon vän, Emma ta moppen någonstans m.m

Jag bara meeeen tyst ):

Hehehe xD, jag orkar inte gå ut typ :<

Men jag ska gå ut sedan och studsa tror jag ^^

De var ett bra tag sedan jag gjorde de :o

Tjatar era föräldrar oxå på er att ni ska gå ut i det fina vädret? xD

Nu kom min syster upp (L)

Aww hon var för söt nu :))

Kanske drar ut med henne lite, mabye mabye not ^^

Får se :)<3


Vaad har ni tänkt göra idag då? ^^

Kram :D<3/Emma

Av Ida & Emma - 14 augusti 2010 13:24

  

Aww jag skjutsade min syster, min kusin och hennes andra kompis på moppen igår xD Bara för att de ville förra gången skrek både min syster och min kusin.

Men det var lite lugnare denna gången hehe xD

Fast jag fick inte typ gasa något! Då skrek de sakta ner! eller kör inte så  fort!

Aja här skjutsar jag min syster, jag försöker lära henne att åka bakpå mig så att vi kan åka till olika ställen utan att mamma eller pappa kör oss med bilen xD

Aww så när jag skulle köra upp på våran uppfart så stog min yngsta syster där jag bara gasade upp xD Hon blev livrädd och hoppade upp på en sten typ, aww hon blev så rädd att hon typ kissade ner sig :(

Stackarn xD

Aja får se om jag kan få ut min syster till en godis butik som heter sommargott sedan ;D

Puss, Emma :)<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards