Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 22:02

Mamma hittade min bästa kam!

Jag blev suuuuuuuuuuper duuuuuuuper glad (Y).

Nu har visst Emmas bredband lagt av igen.

Slår vad om att det inte lever länge till!

hhaah , e emma ifarten då e de rätt farligt, nejmen haha.

 

måste gå nu!

ska sooova.

vet inte mycket e klockan! men jag e sjukt trött behöver sova bra!

 

ha de gött...

 

// iida.   

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 21:40

Jag e lite störd nu :D

Men alltså jag sitter och spelar gu och har sjukt tråkigt egentligen :(

Men ja vet ni? xD

Jag har börjat läsa ''Genom dina ögon'' igen xD

Jag la ner med den för att jag inte fattade hahah xD

Men alltså nu har jag kommit lite längre så nu fattar jag typ mer :D

Så ska börja läsa den så jag blir klar med den snart ehe :D

Men alltså har DU läst den eller någon vän? :)

Hur var den och vad händer i slutet? :D

Nejmen haha skit i sista frågan de vill jag inte veta, fast jag har redan läst vad som händer i slutet :D


Men puss, Emma.<3

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 21:31

Hihihihi :)

Vi kan säga såhär jag hade tråkigt förut när jag gått ifrån datorn ^^

Så då bestätmde jag mig för att sminka mig som en fjortis m.m xD

Ehmm alltså de blev jätte fint mmh, nä usch xD

Vet ni hur mkt kladd jag hade i ansiktet? xD

De tog skit lång tid att få bort! :(

Hade inge idomin heller så tog typ ett jätte ljust läppglans och vit ögonskugga på de ;D

Så voíla Emma som en fjortis.<3

Jag e lika gullig för de, hihi, nä xD

Kram, Emma.<3

    

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 21:22

vad tycker ni e kul att läsa i en blogg ?

 

Skriv och så förbättrar vi de!


// ida.   

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 21:17

Haha , de går ju bra för Emma & hennes bredband (n).

haha ,


Emmaan.<3 säger:

Så (:

Hatar mitt bredband totalt nu!:(

iiiiida säger:

HAHHA:D

Emmaan.<3 säger:

Inte kul:(

Jag kom ju till nivå 6 på gu så stängde de av sig ):

iiiiida säger:

HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA

Emmaan.<3 säger:

NEJ!:(

iiiiida säger:

:D


hahah , så fint!<3

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 21:12



Meet Me Halfway - Black Eyed Peas.


Sjukt bra.



// ida.

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 20:59

äter på en nektarin nu (y).

goooooooooottttttt.

Emmas bredband dooooooog, haha.

så ja retade henne via sms , de verkar inte som de funkar än....

ahha , nu e Gustav så knäpp igen, haha .

Nu e han svartsjuk på någon gammal pojkvän till Lena.

De e rätt kul att se Svensson Svensson avsnitten!

Har alla 4 ! och filmen!

haha , ha de bra

 

// iiiiiiida.

Av Ida & Emma - 15 augusti 2010 20:33

Nu sitter jag och tittar på film!

 

HAHAHHAHAHA, nu sitter jag och asg åt gustav i SVENSSON SVENSSON.

Det e för kul xD

Han gör massa galet, ehum.

Nu svarar inte emma på msn. ):

Seeeeeeeeeeeeeeg unge<3

haha ,

vad har alla gjort idag ?.

 

jag har varit ute & gått!

Och sen har ja duschat lite osv. ;D

 

haha , dusch dörren e dum :o den hoppade ur. ))):

Ja trodde ja hade sönder den!!.

HAHAHAHHA, sen e de vår badrums dörr!!

Den e cppppeee....

DEN VILL INTE GÅ IGEN eller gå upp! ):

Jädra dörr!!

Den har typ svullnat upp!! :o

AHAHAH, ja sparkar på den :D

haha , ehum ha de bra pusshejj ...

// ida ,

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards