Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Ida & Emma - 19 augusti 2010 22:01

TJo , högstadiet här kommer ja :D

Imon börjar ja då...

ska logga ut för att jag behöver sooova

träning ikväll var de :p

ehum , ha de gött


// ida

Av Ida & Emma - 19 augusti 2010 20:14

Jepp eftersom jag passar dom så blir de filmmys ^^

Med popcorn dessutom ;D

De får bli en tecknad/animerad film med svenskt tal till så dom fattar xD

Aja får jag bestämma blir de Ice Age, älskar dom filmerna (L)

Men ja jag höll på och dö nyss xD

Min minsta syster på 2 år hade skitit och alltså jag har aldrig bytt blöja då xD

Men min syster på 11 år har gjort de, så jag tvingade henne men jag var tvungen till att hjälpa till. Så jag började asg tills tårarna kom xD

Jag höll på och dö av skratt xD

Aja förut när vi åt plättar så fick jag jaga min katt ut ur köket. Slutade med att vi satte upp en grind och en pall bakom så den inte skulle välta så lätt.

Hon försökte hoppa över men hoppade för lågt, så då klämde hon huvudet emellan gallret på grinden. Och gissa vad? Grinden välte, vilken fart de blev på henne då xD

Aja hon gav sig inte ändå! ):

Här e i alla fall en bild på mina tre systrar för ett tag sen typ :)

  

Puss ha de så mysigt ikväll ^^

Bloggar inte mer ska se film ju ;D

//Emma :D<3

Av Ida & Emma - 19 augusti 2010 17:21

  

Meen orka mina bilder tänker ni säkert, ha nej ni slipper dom inte. (L)

I vilket fall så här ser jag ut idag :D De var kallt idah så körde på jeans ;D

Men jag stör mig såååå på vida jeans!

Visst mina e inte så vida nertill men ändå de e så att de inte sitter kvar på bena utan jag trampar på dom :( Aja men Cheep Monday e gött góa kan jag bara säga ^^

Så upptäckte jag att alla mina vita sockar e borta, hmm undrar vart jag kan ha gjort av dom? ): Jag fick ta ett par vita som e ett jätte märkligt mönster på :s

Emma inte gilla alltså :(

Men vad tkr ni om för jeans typer? :)

Kram, Emma.<3


Av Ida & Emma - 19 augusti 2010 17:12

Jao de gör jag xD

Eller har nyss ätit klart typ :)

Så nu ska jag vara barnvakt åt mina systrar på 11, 6 och 2 år :)

Kulkul, nej xD

Eller jo liiiite e de väl? xD

Men ja de var gott med bulle och muffin var så jäkla hungrig :o

De kurrade i min mage :(

Blev inte bättre av att jag lyssnade på radion och dom bara ''och nu ska vi prata om mat'' Jag bara men döööö ):

Heheh xD

Men vad gör ni för något då? :)

Btw muffinsen jag bakade igår, tog den som såg mest konstig ut haha xD

Vulkanutbrott ;D

Åh puss, Emma.<3

  

Av Ida & Emma - 19 augusti 2010 13:14

Tja, e de typ bara jag som e väldigt nöjd med mitt hår ?


  

Är de verkligen bara jag ?

särskilt nu älskar jag de :D

Duschade igår och hade fläta under natten & sen släppa ut det och kamma de sen så e de lent och underbart (L)

HAHHAHA, nu sitter jag och pratar om mitt hår?

Jag e inte riktigt normal....


ha de bra  // iida

Av Ida & Emma - 19 augusti 2010 12:42

Haha jag skulle laga soppa xD

Så stog jag och rörde som jag brukar göra då :)

Så lägger jag handen på typ ''grytan'' eller vad man ska kalla den xD

I alla fall de brändes ju så jag ryckte till xD

Höll fortfarande i sleven i grytan så när jag ryckte till fick jag med mig sleven med soppa som jag hällde över mig :(

Fan vad ont de gjorde alltså! ):

Kokande vatten, hahahha mormor fick ta över medan jag sköljde armen under vattnet xD Dumma soppa! :(

Sedan la jag armen på grytan igen men då kändes de inte så mkt kanske för att armen var lite bedövad? xD


Hahah aja jag e INTE klantig! :(

Puss, Emma.<3

Vad tkr ni om att laga mat, och vad brukar ni laga då? ^^

Av Ida & Emma - 19 augusti 2010 11:25

Jag har problem )):

Jag var med min bästavän igår och då sa hon att hon tänkt på att det e 10 år sedan vi blev bästavänner, på måndag.

Och sedan sa hon att hon köpt present till mig pga det :)

Men jag vill med ge något, men jag vet lixom inte vad jag ska köpa ):

Vad kan man köpa på en sådan dag? "/

Jag tänkte på något smycke, eller typ smink men jag vet inte "/


Någon som har ett superbra förslag? :D

Kram, Emma.<3

Av Ida & Emma - 19 augusti 2010 11:17

Ja de e faktiskt morgon nu! :D

Fast snart ska jag börja hjälpa mormor med maten xD

Ska få laga soppan :P, jag e bäst på de ser ni ;D

Men alltså idag e de skit tråkigt väder ute!

Kallt och regnigt, myyyysigt kan man ju säga usch ):

Hur e vädret hos er? :)

Och jag vill ha sol nu ju! :(


Aja jag väcktes kl 07:00 idag, men somnade sedan om till kl 10:00 xD

Ja så sedan gjorde jag mig i ordning, åt frukost och nu sitter jag då här ^^

Ska kanske designa på gSm får se :)


Kram, Emma.<3

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards