Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Lol hör allt min bror säger xD

Av Ida & Emma - 3 augusti 2010 21:08

Ja faktiskt xD

Han e utanför med sina vänner, och pratar ganska högt xD

Jag har fönstret öppet så hör precis ALLT.

Lol han pratade nyss skit om mig jag bara WTF?!?!? HAHAHAH ni skulle hört xD Emma sitter bara vida datorn på sitt kära GO SUPERMODEL...alltså hon försöker gå upp i level, och leker med en docka...... Jag började typ asg. xD

Hahaha men i vilket fall, vid 21:30 ska jag nog se på en film med min lillasyster ^^

Bra att ha syskon ibland ;D

HAHAHAH lol jag skulle göra rischoklad förut xD

Så hade jag smält hela chokladen så frågar pappa:

- Emma har du något puffatris hemma då?

- Ehmm vet inte....

HAHAHA så kollade jag och såklart hade vi inget hemma ):

Pappa fick åka till Ica bara för det, bland alla turister, hehe xD

SNÄLL jag e :D  

Nä nu ska jag in på gSm lite och svara på mejls sen blir de film!

Puss och kram och skumbanan som Anna(Tyra Prank@gSm) säger xD

//Emma  

 
 
Ingen bild

jennifer

3 augusti 2010 21:30

HAHAHAAHAHA leker med en docka, wtf? xD

 
ida

ida

4 augusti 2010 10:35

Din bror e sjukt osmart :o
Hahah , fint att han snackar skit om dig :D
Du skulle ju ställt dig i fönstret och ropat till honom :D
Det e Anton va ? ;D
Anton håll tyst jag hör allt du säger, :D
HAHHAHA. de hade varit så fint

http://www.lovingyou.devote.se

 
Anna

Anna

4 augusti 2010 23:16

Oh, haha, det var jag som skrev det. o.O
Jag är cool 8)

btw, följ min blogg nu, när jag har fixat den. xD

http://palinaa.blogg.se

 
Ingen bild

Emma :)

5 augusti 2010 11:32

jennifer: Ja han sa så :o

ida: Ja jag vet, fast jag snackar skit om honom när han hör :D Bara för att vara elak, ehe..... HAHAHAHAH då hade han skrikit tillbaka :

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards