Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

Ew ew ew en fluga i munnen :s

Av Ida & Emma - 5 augusti 2010 14:45

HEHEEHEH :D

NejmenxD

Tjabba tjena hallå, alla bloggläsare <33

Älskar er, hhihi :D<3

Nejmen alltså jag har tråkigt :(

Vet ni vad jag gjorde igår? :D:DD

Vi satte oss i alla fall i bilen för att åka hem (a)

Så tuggade jag tuggummi och blåste en bubbla(en riktigt stor med :o) men ja så när jag smällt bubblan så skulle jag ta in tuggummit i munnen igen.

Så råkade jag typ gapa lite för stort.

Så en sån där liten bananfluga flög in i munnen på mig och fastnade på tuggummit alltså ew :s Så satt jag ju i bilen och kunde inte börja spotta xD

Så jag började tugga på tuggummit igen, fråga mig inte varför.

Men ja så trodde jag att jag fått ut flugan men jag vet inte :s

Alltså Johanna höll på att spy, HAHAHAHAHA stackarn.<3

Men alltså vad skulle jag göra då? :(

Fick sitta och tugga på de i ca 15 min innan vi kom hem, då spottade jag ut de xD

Nu kommer ni säkert tycka äckel Emma :<

Nejmen xD, INTE MITT FEL!

Ehe, nej faktiskt inte :((

Men något äckligt som hänt dig för ett tag sen, igår, imorron.... Nejmen xD

Ehmm, puss :D<3

//Emma<3

 
 
Ingen bild

jennifer

5 augusti 2010 17:40

åh mysigt.. :D:D:D

 
Ingen bild

Emma :)

6 augusti 2010 14:35

HAHAAHH ja jag vet :(
Den var ÄCKLIG! :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida & Emma - 14 april 2011 17:45

Hmm.. venne om vi ska börja här igen ? haha, men vi bloggar ju HÄR just nu då    kika in där och följ!     puss och kram Ida :) ...

Av Ida & Emma - 26 december 2010 11:38

Läs våran andra blogg istället ? HÄR    // Ida & Emma. ...

Av Ida & Emma - 3 november 2010 13:39

Kolla våran nya blogg! (L)     http://bestavennerna.blogg.se   denna loggar vi inte in på mer!!   Men följ våran andra ist för denna xD För de e ingen idé xD   Vi bloggar aldrig här ;)   så vi hörs på den andra! ♥   k...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 21:25

Emma och jag har bytt från bloggplatsen till blogg.se   så våran nya är : http://bestavennerna.blogg.se/?tmp=30211926   Har fixat en header så att ni får se bild på våran modeller :P   haha , aja , ni får följa den nu då! :D   ska se ...

Av Ida & Emma - 30 september 2010 20:32

Heheh hittade lite kul och typ ja mobilbilder xD Så tänkte att jag kunde ta in några på bloggen, ohja ;D<3  Hahaha hade typ tråkigt ehmm...     Min syster Amanda xD De e blåbärsskägg jag gjort (y)  Bara så att ni vet, jag äger ut er på G...

Presentation

Omröstning

Bloggar du ?
 Ja.
 Nej.
 Nej , men gillar att kolla andras.
 Ja men är inte aktiv.
 Ja bloggar ibland.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Rosahörnan ♥

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards